Tyrkolenie w okolicach kolektora ssącego i przepustnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gondol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw maja 21, 2009 10:37
Lokalizacja: SL

Tyrkolenie w okolicach kolektora ssącego i przepustnicy

Post autor: Gondol » czw cze 04, 2009 22:57

Witam! Mam następujący problem (1.4 AEX):
Po przejechniu kilku kilometrów zaczyna mi coś tyrkolić (metalicznie)w okolicach kolektora ssącego i przpustnicy. Zaczyna się od 2500obr przy 3000obr słychać to najbardziej , wyżej cicho. Tyrkolenie podobne do zaworów. Mój mechnik stwierdził że głowica więc oddałem do regeneracji wybuliłem 800zł dalej to samo. Podejżenie padło na łańcuch pompy oleju, wymieniłem (był luzny) dalej nic. Na postoju po wkręceniu auta w/w zakres obrotów słychać po przyłożeniu ucha wyraznie w okolicach które zaznaczyłem na czerwono na zdjęciu. Po wymianie oleju z półsyntetyka na minerał tez nic się nie zmieniło. Po puszczeniu gazu na biegu przy schodzeniu z obrotów tez to słychac. Jest możliwość żeby to było coś w okolicach które zaznaczyłem?

http://img188.imageshack.us/img188/7733/kolektor.jpg

Zapomniałem dodać, że słychać to mocniej przy gwałtownym dodaniu gazu.

Pomóżcie proszę bo nie wiem co mam robić, a mechanik rozkłada ręce...

Pomocy :crazy:

[ Dodano: 06 Cze 2009 10:42 ]
Dobra..... kilku mechaniorów stwierdziło że panewki więc czy ktoś może mi jakoś opisać (w sensie żeby mechanik nie zrobił mnie w bambuko) jak się do tematu teraz zabrać?
Jakie są mniej więcej koszta?
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 23:00 przez Gondol, łącznie zmieniany 1 raz.


Kangoo kaput, Volksmaschine.......jaaaaaa.....

Awatar użytkownika
romeczek7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 11, 2007 13:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: romeczek7 » śr cze 24, 2009 13:59

Witam! Dopiero wpadłem na twój post więc piszę żebyś nie wpadł w kolejne koszty. Mam podobne objawy w moim MK2 1.3 NZ. Tylko nie wiem czy do końca więc dokładnie podam swoje: niezależnie czy bieg jałowy czy podczas jazdy, czy silnik zimny czy ciepły jest to tyrkolenie w przedziale 2000-2700 obrotów. Z tym, że na jałowym 2000-2500 a na biegu podczas jazdy 2500-3000. Nie daj się wrobić w panewki, bo one tłuką tylko na gorącym silniku. Ja u siebie sprawdziłem panewki i są czyste nie ma uszkodzeń nie ma luzu na sworzniach tłokowych, jest luźny łańcuch na pompie, ale to patrząc po tobie to nie on. Jestem ciekaw czy rozwiązałeś swój problem, bo nad moim głowią się naprawdę dobrzy mechanicy i nic. Mam podejrzenie, że może to być coś z zapłonem, ale pewności żadnej :grrr: Daj znać jak to u Ciebie przebiegło.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 284 gości