Sprezyny GT/GTI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djkula1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz lip 06, 2008 17:45
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Sprezyny GT/GTI

Post autor: djkula1 » czw cze 04, 2009 19:48

Witam :)

Panowie mam golfa III 1.8 GT silnik ABS 90KM i mam zalozone sprezyny od GTI !! A jak wiadomo golfy GTI byly ciezsze i auto wydaje mi sie teraz strasznie terenowe?? Czy jesli zaloze sprezyny od GT to obnizy sie tak jak powinien ?? Czy moze jest dobrze z gleba?? Ale wydaje mi sie ze jest za wysoko i wogle jest trzaska mi w zawieszeniu mimo iz mam wymienione cale zawieszenie (Amorki, wszyskie gumy, tuleje, poduszki mcpersona, odboje wszystko przod i tyl)

Zdjecie ilustrujace cala sytuacje

Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177630

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » czw cze 04, 2009 19:54

djkula1, moj tez na rh cup :bajer:

no ale mimo wszystko moj stoi duzo nizej, szczegolnie przod, u Ciebie jest nienaturalnie wysoko przynajmniej moim zdaniem.. sprezyny od GTI czasem moga pogorszyc, bo jak sam stwierdziles gti jest ciezsze.. zaloze albo dedykowane obnizajace, albo seryjne, albo dokup sobie do tego co masz talerzyki obnizajace, pod tym haslem na alegro znajdziesz..



dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » czw cze 04, 2009 19:59

wysoko ? ja mialem z 5-8 cm nizej u siebie w gti , jazda byla koszmarem ...
wywaliłem sprezyny na nowe standartowe ,
podczas wymiany okazało sie np ze na tyle
mialem o 1 zwój mniej bo były tam jakies tuningowane
teraz po wymianie jest super , wrescie tym samochodem jezdzi po naszych drogach
w miare komfortowo a zapędów do kozakowania i tak nie mam bo to śmieszne
ze 115 koniami więc jestem zadowolony.
a u mnie wysokość jest teraz praktycznie taka jak u ciebie
tak ze z tym obniżaniem to sobie przemyśl co chcesz osiągnąć
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 20:03 przez dnadna, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
djkula1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz lip 06, 2008 17:45
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: djkula1 » czw cze 04, 2009 20:05

Widzialem duzo wersji GT takich jak ja mam i byly duzo nize :) Chyba czeka mnie wymiana springow ale chyba te z wersji GT bo na -40 to szkoda troche amorkow bo dostaja troche w dupe co nie ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177630

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » czw cze 04, 2009 20:24

no seryjnie w GT i tak jest niższe o 25mm niż seria.


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » czw cze 04, 2009 20:46

djkula1 pisze:o na -40 to szkoda troche amorkow bo dostaja troche w dupe co nie ??
no to niestety prawda..wiec jak masz nowe, to szkoda zeby niedlugo puscily...
2RaZ pisze:no seryjnie w GT i tak jest niższe o 25mm niż seria.
rozne zrodla mowia o nizszych springach, ale w przypadku tych z wersji GTI



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 04, 2009 21:16

djkula1, od czego masz amortyzatory? Też od GTI? Bo to one sa niższe o 25 mm nie sprężyny. Chodzi o długość amora. Długość sprężyn po wyjęciu będzie zależeć od ich twardości, a rodzajów spręzyn nawet do GTI było kilka, oraz od stopnia zużycia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw cze 04, 2009 21:26

sprezyny od gt są takie same jak w gti to raz

a o tym ze gti są ciezsze to ocb:D? cieze o ile 20 kg:>? no sory ale dla mnie to smieszne .. :helm:


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
djkula1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz lip 06, 2008 17:45
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: djkula1 » czw cze 04, 2009 21:28

Nie nie mam amortyzatorow od gti :) A one byly krotsze napewno ?? Bo pierwsze slysze takie cos ??

[ Dodano: 04 Cze 2009 21:32 ]
Jest jeszcze opcja ze sa to sprezyny od TDI :) A TDI jest napewno troche bardziej cieższy co nie ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177630

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » czw cze 04, 2009 21:33

djkula1, wg katalogow jakie maja chociazby w IC to amory od gti nie sa krotsze, ale wg ich katalogu rowniez springi nie sa krotsze czy twardsze niz np w zwyklym 1.8.. a przynajmniej tak mnie poinformowano jak bylem kiedys szukajac najlepszej oferty...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 04, 2009 21:33

Napewno napewno. Nie wiem dokładnie o ile, GT ma niższe chyba o 10, a GTI o 20 lub 25 mm. Już teraz wiesz czemu auto masz za wysokie. Ale ja bym tak zostawił. Moda na glebę każdemu szybko przechodzi kto dużo jeździ.

[ Dodano: Czw Cze 04, 2009 9:35 pm ]
haps, katalog intercars obejmuje to co mają do zaoferowania w podróbach.A tańsze firmy mogą mieć i zwykle mają np na tył dwa rodzaje amorów, do GTI i do wszystkich innych. To tylko fabrycznie jest chyba z 8 lub więcej rodzajów spręzyn i amorów
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 21:35 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » czw cze 04, 2009 21:35

http://www.moto.allegro.pl/item63022221 ... rezyn.html

ewentualnie zastosuj takie talerzyki..



Awatar użytkownika
djkula1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz lip 06, 2008 17:45
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: djkula1 » czw cze 04, 2009 21:44

jakos mnie korci wymiana na sprezyny od GT. Bo tez mnie dziwia tak jak pisalem wczesniej trzaski w zawieszeniu mimo ze mam wszystko wymienione.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177630

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 04, 2009 21:54

a tuleje belki? Skąd te trzaski słychać, przód, tył?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: IronShadow0Zew i 532 gości