Czyjnik spryskiwaczy - gdzie podłączyć ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adi.i
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw cze 04, 2009 19:10
Lokalizacja: Częstochowa

Czyjnik spryskiwaczy - gdzie podłączyć ?

Post autor: adi.i » czw cze 04, 2009 19:24

Witam
Mam takie pytanie jak w temacie czy ma ktoś schemat lub mógłby napisać gdzie należy podłączyć czujnik płynu spryskiwaczy w MK5 tak żeby zapalała się kontrolka dodam że wcześniej nie było czujnika i mam zamiar go zamontować.
Przypuszczam też że będzie trzeba też zmienić jakiś parametr vagiem ?
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 19:30 przez adi.i, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw cze 04, 2009 20:27

adi.i, zmiana parametru VAG-iem to pestka, ale do zbiorniczka trzeba poprowadzić instalację a to już nie jest takie proste,



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » czw cze 04, 2009 20:46

mettenos, instalacja to też pestka, pare osób na forum już sobie to robiło w MK IV, międy innymi ja, jeden kabel do masy, drugi dociągnąć pod odpowiedni pin w zegarach uaktywnić vagiem i gra :bigok: na schematach z volkswagen.msk.ru jest że do T32 -16 ale w V chyba w zegarach nie ma wtyczek 32 pinowych :grrr:
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 21:12 przez Oli, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]148KM/326Nm[/b]

adi.i
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw cze 04, 2009 19:10
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: adi.i » pt cze 05, 2009 06:58

A ma ktoś schemat elektryki do MK5 ?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt cze 05, 2009 07:14

Oli pisze:mettenos, instalacja to też pestka, pare osób na forum już sobie to robiło w MK IV, międy innymi ja, jeden kabel do masy, drugi dociągnąć pod odpowiedni pin w zegarach uaktywnić vagiem i gra :bigok: na schematach z volkswagen.msk.ru jest że do T32 -16 ale w V chyba w zegarach nie ma wtyczek 32 pinowych :grrr:
no właśnie nie wiem czy na CAN-ie to takie proste - być może



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pt cze 05, 2009 07:18

to ja myślałem że od golfa IV wszystkie maja taką kontrolke. A tu jednak nie :smoke:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt cze 05, 2009 07:33

chmurapawel pisze:to ja myślałem że od golfa IV wszystkie maja taką kontrolke. A tu jednak nie :smoke:
kontrolkę mają, ale nie podłączoną, jak ją aktywujesz VAG-iem, to pomimo iż zbiornik będzie pełny to i tak będzie się świecić



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 110 gości