Problem z odpalaniem po dluzszym postoju [1.6D]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
qbab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 27, 2004 14:01
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Kontakt:

Problem z odpalaniem po dluzszym postoju [1.6D]

Post autor: qbab » pn gru 27, 2004 22:13

Witam
Mam problem z moim MK2 1.6D z 1986r.
Cieżko odpala po dłuższym postoju. Sprawdzalem już wtryskiwacze, świece, komprsję i wszystko jest OK. Ostatnio kupiłem nowy akumulator (wcześniej gdy się ochłodziło to wcale nie kręcił) a po wymianie akumulatora okazalo się że trzeba dość dlugo pokręcić żeby zapalił.
Wychodzi na to że cofa się paliwo bo jak już odpali to na początku pracuje bardzo nie równo ale się później stabilizuje. Wymieniłem filtr paliwa ale to nie pomogło :(
Nie wiem co dalej z tym robić.
Jak małym kosztem rozpoznać co jest złe i usunąć usterkę( najlepiej również małym kosztem)

P.S. Samochód kupiłem niedawno i już i tak za dużo w niego włożyłem.
P.P.S. Gdzie w Łodzi można dostać tanio części do Golfa - uzywane lub nowe?

Pzdr.
QbaB



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » pn gru 27, 2004 22:49

hm... ale problem dotyczy tego jak jest zimno czy to nie ma znaczenia ? , sprawdzales filtry powietrza , itp , wszystkie podstawowe rzeczy ?


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn gru 27, 2004 23:01

napewno sprawdziles wszystkie swiece zarowe ?
jezeli nawet 1 bedzie uszkodzona bedziesz mial problem z rozruchem



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » pn gru 27, 2004 23:03

przewody od swiec tez sprawdzales?


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn gru 27, 2004 23:19

mi to wyglada na swiece a czy jak nie ma mrozu to uzywasz przyspieszacza rozruchu - ssania ?



arek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: arek » pn gru 27, 2004 23:52

A mi to wygląda na cofające się paliwo...


Golf Mk2 TDI 110KM Max Voll :)

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn gru 27, 2004 23:55

w popmpie paliwa powinien byc zaworek ktory odpowiada za"niecofanie" sie paliwa chyba ze gdzies ci kapie paliwo i powietrze lapie



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt gru 28, 2004 00:17

No własnie ten zaworek elektromagnetyczny - koszt OK. 70 PLN!
A czy po wyciągnięciu urządzenia rozruchowego np. na ciepłym silniku obroty się zwiększają?
Jeśli tak to działa!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
qbab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 27, 2004 14:01
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Kontakt:

Post autor: qbab » wt gru 28, 2004 00:21

Sam nie sprawdzalem, robił to mechanik i mówił ze są OK.
Filtr paliwa juz zmienilem, filtr powietrza podobno jest jeszcze w miare, mechanik go oczyścił tylko.
Kompresja jest na kazdym cylindrze ponad 32.
Poza tym zaobserwowalem pecherzyk powietrza w wężyku paliwa pomiędzy filtrem a pompą.
Najciekawsze jest to ze zapala tym trudniej im jest zimniej i/lub im dlużej stoi.
???



Awatar użytkownika
qbab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 27, 2004 14:01
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Kontakt:

Post autor: qbab » wt gru 28, 2004 00:24

Tak, ciegno zmiany kata wtrysku dziala, ale przy rozruchu nie zauwazam roznicy niezaleznie czy wyciagne czy nie.
A jezeli ten zaworek to mam go obadac sluchowo? przy załączeniu stacyjki ma cykac?



Awatar użytkownika
DIESEL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 09, 2004 18:23
Lokalizacja: kraków

Post autor: DIESEL » wt gru 28, 2004 09:17

Witam
Miałem podobny problem u siebie, na postoju powietrze dostawało się do układu paliwowego, musisz oblukać węże paliwowe od zbiornika do pompy, ja miałem nieszczelności na filtrze paliwa i na holenderku pompy. Można też zaglondnąć co tam słychać w rozruszniku, tuleje mogą być wytarte, przekładnia planetarna pęknięta a wtedy akumulator nie może uciągnąć rozrusznika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 187 gości