Co to za część? Zdjęcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kasmi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt lip 29, 2008 16:37
Lokalizacja: Koszalin

Co to za część? Zdjęcie

Post autor: kasmi » ndz sty 11, 2009 17:28

Jak w temacie. Interesuje mnie co to za część. Znajduje się przy reflektorze z lewej strony.

Obrazek



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 11, 2009 17:32

filtr z węglem aktywnym (czy aktywowanym), filtruje pary paliw, ma połączenie w układem paliwowym.

[ Dodano: Nie Sty 11, 2009 16:33 ]
kasmi pisze: z lewej strony
z prawej, w koncu jest przy prawej lampie :chytry:



Awatar użytkownika
kasmi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt lip 29, 2008 16:37
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kasmi » ndz maja 31, 2009 16:34

Czy owy filtr wymaga wymian? Skąd pewność że działa prawidłowo?


[img]http://images39.fotosik.pl/87/2626b9e2452cdcc6med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 31, 2009 17:21

w zasadzie się nie wymienia. Zatrzymuje w sobie opary paliwa z baku, a co jakiś czas otwiera się zawór i opary te sa zasysane przez silnik. Nie słyszałem żeby to ktoś zmieniał.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » ndz maja 31, 2009 21:26

nie wymienia się tego filtra.
sas_gti pisze:filtr z węglem aktywnym (czy aktywowanym)
aktywnym :bigok:


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 31, 2009 21:32

aktywowanym jednak :). Chodzi o proces obróbki wegla żeby miał zdolnosci pochłaniające


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz maja 31, 2009 21:34

aktywny czy aktywowany to jedno i to samo


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pn cze 01, 2009 08:26

mnie w szkole uczyli że aktywny :P


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn cze 01, 2009 16:22

C4_KAWON, nie widzę specjalnie sensu w odpowiadaniu na posta ze stycznia... :chytry:
A jesli juz to obie nazwy są prawidłowe wiec o co Ci chodzi?



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pn cze 01, 2009 17:41

sas_gti pisze:na posta ze stycznia
LOL :bajer:


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 01, 2009 17:44

Koledzy przecież autor odnowił sam swój temat. Nie widzę tu nic zdrożnego :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » wt cze 02, 2009 13:45

Paweł Marek, tylko że ktoś mnie obciąża za odkopanie tematu :panna:


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt cze 02, 2009 13:48

panowie, przecież nie ma się o co kłócić, to jest jedno i to samo http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C4%99giel_aktywny



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt cze 02, 2009 16:39

C4_KAWON nadinterpretujesz. Gdzie ja tak napisałem??
Chodziło o to że mnie poprawiasz a moj post pochodził ze stycznia, nieprawdaż? poza tym nie masz racji, obie nazwy są prawidłowe wiec tym bardziej sensu w tym nie widzę. Tylko że to wszystko nie ma absolutnie żadnego znaczenia. :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 390 gości