Nie wlacza sie wentylator
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- chmurapawel
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 711
 - Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
 - Lokalizacja: LKR
 - Kontakt:
 
- chmurapawel
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 711
 - Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
 - Lokalizacja: LKR
 - Kontakt:
 
obojetnie ktore, masz 2 biegi z tad te 3 piny, Chyba 
 Włączy sie w tedy wentylator i bedziesz wiedział czy chodzi, jeśli tak to wina siedi po stronie czujnika w chlodnicy
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 14:19 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									jeśli po połączeniu pinów we wtyczce wentylator zacznie pracować to znaczy że wina samego włącznika termicznego wentylatora , jeśli nie to wina leży w samym zasilaniu , masz trzy piny we wtyczce , jeden kabel jest czerwony  , połącz z czarno - białym lub czerwono - białym , powinien ruszyć 
[ Dodano: 31 Maj 2009 14:31 ]
pasuje jeszcze podać na silnik napięcie bezpośrednio kabelkami z akumulatora , zobaczysz czy silnik jest ok
			
													[ Dodano: 31 Maj 2009 14:31 ]
pasuje jeszcze podać na silnik napięcie bezpośrednio kabelkami z akumulatora , zobaczysz czy silnik jest ok
					Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 14:29 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- chmurapawel
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 711
 - Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
 - Lokalizacja: LKR
 - Kontakt:
 
- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
- to akurat nie ma nic do rzeczy - jeżeli temperatura płynu w chłodnicy jest odpowiednio wysoka, żeby załączyć termostat, to go załączy. Nie trzeba przy tym załaczać kluczyka - wiatrak chodzi takze po wyłączeniu zapłonu. Prosty sposób na sprawdzenie termostatu załączającego wiatrak to nazurzyć go w garnku z gotująca się wodą - i podłączonymi kabelkami do miernika - w którymś momencie styki powinny się załączyć.totu25 pisze:Kolego a może sprawdz przy gaźniku czujnik do wentylatora ja w pierburgu 2E miałem to ułamane i mi sie też nie załączał wogole nie działał auto sie grzało to jest taka brązowa śrubka wkręcona w korpus gaźnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości



