szarpie kierownicą na dziurach po wymianie czesci zawieszeni
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
wachacze sciagniete i okazało sie ze w tych tulejach okragłych oberwała sie guma prawie ze cała dookoła i koło chodziło przod tył. Co moze byc tego powodem?? przeciez niedawno były wymieniane. zastanawia mnie czemu sruba ma taki luz jak ja sie wsadzi do tuleji czy tak powinni byc czy to sa złe tuleje??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
Shogun1985, nie powinno być luzu, dlatego w tulejach oberwały się gumy, co nadal powodowało szarpanie i dziwne zachowanie samochodu. kup nowe tuleje, masz jeszcze te stare? to weź je na wzór, jak nie tozmierz średnice śruby mocującej i kup tuleje pod ich wymiar
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
ja to rozbierałem wiec powiem o co chodzi okragła tuleja ma za duzy otwór na srube po włorzeniu srubu z ta tulejka blaszana jest luz na ok 1cm jakie były rodzaje tuleji głuwnie mi chodzi o otwór na srube
[ Dodano: 31 Maj 2009 10:02 ]
[ Dodano: 31 Maj 2009 10:02 ]
dlaczego ma kupywac sruby skora sa orginalne? tuleje sa nie teC4_KAWON pisze:Shogun1985, nie powinno być luzu, dlatego w tulejach oberwały się gumy, co nadal powodowało szarpanie i dziwne zachowanie samochodu. kup nowe tuleje, masz jeszcze te stare? to weź je na wzór, jak nie tozmierz średnice śruby mocującej i kup tuleje pod ich wymiar
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 10:00 przez piotrus23, łącznie zmieniany 1 raz.
gdzie coś takiego napisałem? napisałem:piotrus23 pisze:dlaczego ma kupywac sruby skora sa orginalne?
więc o nowych śrubach nie pisałemjak nie tozmierz średnice śruby mocującej i kup tuleje pod ich wymiar
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 12:53 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 1 raz.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
sorki zle przeczytałem,tuleje pod ich wymiar mk3 ma 2 rodzaje tulej wachacza tak? z kołnierzem i bez czy sie myle?C4_KAWON pisze:gdzie coś takiego napisałem? napisałem:piotrus23 pisze:dlaczego ma kupywac sruby skora sa orginalne?więc o nowych śrubach nie pisałemjak nie tozmierz średnice śruby mocującej i kup tuleje pod ich wymiar
piotrus23, tego to ja nie wiem, ale najwyraźniej tak skoro kolega Shogun1985 dostał za "duże" tuleje.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Moim zdaniem została źle wykonana wymiana tulei (tzw. na hama). Do tuleji są dawane często takie blaszki/tulejki centrujące, być może ich nie było dlatego był luz (nie wiem tylko czy w twym aucie one występują), który wynikał z duzej średnicy otworu w tuleji, a mniejszej średnicy sruby.
[ Dodano: 01 Cze 2009 10:14 ]
Moim zadniem została źle przeprowadzona wymiana tuleji. Być może też w złej pozycji została ona wprasowana. Niektóre modele miały też tulejki centrujące, ktore się montuje przed włożeniem śruby przy montazu wahacza. Redukuje ona też luz sruba-tuleja, tzn. otwór w ktorym siedzi śróba jest bardziej ścisły.
[ Dodano: 01 Cze 2009 10:14 ]
Moim zadniem została źle przeprowadzona wymiana tuleji. Być może też w złej pozycji została ona wprasowana. Niektóre modele miały też tulejki centrujące, ktore się montuje przed włożeniem śruby przy montazu wahacza. Redukuje ona też luz sruba-tuleja, tzn. otwór w ktorym siedzi śróba jest bardziej ścisły.
nawet jak blaszki sa wsadzone jest ogromny luz ale juz sobie poradziłem w tym przypadku ma byc tuleja bez kolnierza aluminiowa$layer pisze:Moim zdaniem została źle wykonana wymiana tulei (tzw. na hama). Do tuleji są dawane często takie blaszki/tulejki centrujące, być może ich nie było dlatego był luz (nie wiem tylko czy w twym aucie one występują), który wynikał z duzej średnicy otworu w tuleji, a mniejszej średnicy sruby.
[ Dodano: 01 Cze 2009 10:14 ]
Moim zadniem została źle przeprowadzona wymiana tuleji. Być może też w złej pozycji została ona wprasowana. Niektóre modele miały też tulejki centrujące, ktore się montuje przed włożeniem śruby przy montazu wahacza. Redukuje ona też luz sruba-tuleja, tzn. otwór w ktorym siedzi śróba jest bardziej ścisły.
Ostatnio zmieniony pn cze 01, 2009 13:10 przez piotrus23, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 272 gości