Jak odpalaja wasze diesle na mrozie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » wt sty 10, 2006 10:16

dwa dni na parkingu pod blokiem, -14, zero problemów jedno grzanie i pali jak złoto (oby tak dalej), kuzyna mk3 1.9TD po wymianie uszczelki pod głowicą , 9 dni przed domem, trzykrotne grzanie i zapłon jak nówka :-)))

pzdr
ZZ



Piotr_Gd

Post autor: Piotr_Gd » wt sty 10, 2006 10:25

mam tdi. jak zrobilo sie zimno ciezko mi odpalał. okazało się że działa tylko jedna świeca żarowa, i tak sukces,że wogóle zapalał. od czasu wymiany bez problemu.



marekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn cze 06, 2005 09:16
Lokalizacja: Lyski - Rybnik
Kontakt:

Post autor: marekk » wt sty 10, 2006 10:37

moj co prawda nie vw ale serducho made by VW , -18 zagrzanie swiec i start



Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

Post autor: Thor » wt sty 10, 2006 15:04

A u mnie zadnych problemow z zapalaniem .Mroz -15st.
Po prostu 3x zapalam swiece nim wlacze rozrusznik za kazdym razem jak rano wchodze do samochodu.
Oczywiscie przyspieszenie wtrysku (ssanie) wlaczone.
Samochodem troche telepie przez pierwsze sekundy ale nie ma problemu zeby zaskoczyl.
Ot tylko silnik rozgrzewa sie jakies 5-8km i przrez to mam wrazenie ze chodzi nieco glosniej.

Wiecej problemow to ja mam z zamarznietym zamkiem. Zawsze klucz musze wbic doslownie do srodka a potem troche sie posilowac zeby go przekrecic. Na razie jeszcze sie udaje :)

Mialem jazdy z zamkiem na zasadzie ze zapadka metalowa lapiaca przy drzwiach na dole nie odskakiwala i nie mozna bylo drzwi otworzyc przy otwartym zamku. Okazalo sie ze zebrala sie tam wilgoc z jakims smarem i brudem. Rozgrzalem, spryskalem benzyna, przeczyscilem patyczkiem, przedmuchalem sprezonym powietrzem i problemy zniknely jak reka odjal.

Pozdrowionka
T.



Awatar użytkownika
solowa123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:22
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn

Post autor: solowa123 » wt sty 10, 2006 15:26

też tak miałem że niby otworzyłem drzwi kluczykiem
ciągne za klamke a tu zonk #-o

u mnie też pali dobrze tylko że talepie pare sekund
ale chlopaki pisali ze to świece żarowe do :butthead:


______________________________________

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » wt sty 10, 2006 15:37

Thor napisał:
A u mnie zadnych problemow z zapalaniem .Mroz -15st.
Po prostu 3x zapalam swiece nim wlacze rozrusznik za kazdym razem jak rano wchodze do samochodu.
Nie piszcie, że żadnych problemów, jeżeli po pierwszym grzaniu nie odpala to nie jest dobrze



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » wt sty 10, 2006 16:09

Jak podciagnalem dzisiaj dzwignie przyspieszenia wtrysku to nie chcial zapalic a jak ja puscilem to po chwili odpalil.W zeszlym roku tego w ogole nie uzywalem bo myslalem ze ta dzwignia to jakis standard i bylo bez problemu a w tym roku jak zaczalem odpalac na tym to zaczely sie problemy.


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » wt sty 10, 2006 16:15

odpala bez problemu jak na razie :-) odpalał niemrawo ale jak się okazało miał padnięte 3 świece żarowe. teraz podgrzanie, cyk i już :grin:


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

gegos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 21:00
Lokalizacja: wrocław

Post autor: gegos » wt sty 10, 2006 21:57

grzanie swiec 2-3 sek. + przyspieszacz i chodzi jak przecinak, temp. -13



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn sty 16, 2006 02:06

Mój dzisiaj przy -17st. niby odpalił za pierwszym razem i to bez gazu ale długo musiałem go doić,czyli kręcić rozrusznikiem.Ciekawe dlaczego tak sie dzieje,a może świeczka któraś padła,albo akumulator słaby(choć kręcił szybko).Macie jakies sugestie?



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pn sty 16, 2006 08:59

SCRASH pisze:Jak podciagnalem dzisiaj dzwignie przyspieszenia wtrysku to nie chcial zapalic a jak ja puscilem to po chwili odpalil.W zeszlym roku tego w ogole nie uzywalem bo myslalem ze ta dzwignia to jakis standard i bylo bez problemu a w tym roku jak zaczalem odpalac na tym to zaczely sie problemy.
:rotfl: jak to nie uzywales??? :rotfl: no to niezle musisz miec pompe wyregulowaną skoro pali bez przyspieszacza a po właczeniu przestaje ;-) No ciekawe! ciekawe!



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » pn sty 16, 2006 19:56

Arcturus pisze: jak to nie uzywales??? no to niezle musisz miec pompe wyregulowaną skoro pali bez przyspieszacza a po właczeniu przestaje No ciekawe! ciekawe!
Nie czaisz bazy.Poprostu dostaje za duza dawke i jak go chwile pokrecilbym na przyspieszaczu to go zaleje ale jak zapale go bez i wlacze potem to tylko glosniej klekocze.Czyli jest ok.Mimo wszystko tego nie uzywam bo skoro tamta zime przejezdzilem bez przyspieszacza to teraz tez sie nic nie powinno stac.Spalanie mam teraz 6/100


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

stonalodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 13:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: stonalodz » pn sty 16, 2006 22:55

SCRASH pisze:to go zaleje

hmmm.. jak mozna zalac diesla?? kurka naprawiam silniki diesla juz od kilku lat, i jeszcze o takim czyms nie slyszalem..... :) stawiam na to, ze masz ustawiony za wczesnie zaplon - jak wyciagniesz dzwignie to jeszcze bardziej przyspiesza zaplon , i gorzej moze zapalac. dlatego tez ci stuka (klekocze) na zimnym.

pozdrawiam.



bialy107
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 21, 2005 20:13
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: bialy107 » pn sty 16, 2006 23:30

Witam

u mnie tak samo jak u SCRASH przy wyciagnietym przysipieszaczu wolniej kreci rozrusznik a jak wcisne to lepiej łapie ale po odpaleniu zaraz wyciągam bo jak jest zimny to lubi zgasnąć. U ojca taka sama sytuacja tez ma mk2 1.6D tak jak ja. Przy odpalonym wyciagam przysipeszacz i podskakuja obroty wiec spełnia swoje zadanie, czy mógł by mi ktoś przyblizyc stwierdzenie "masz ustawiony za wczesnie zaplon'' tylko bez aluzji z góry dzieki za pomoc.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 345 gości