trzeszczenie plastików
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
trzeszczenie plastików
pisze w sprawie palstikow ktore zaczynaja mi strzelac i trzeszczec w srodku kabiny kiedy wjezdzam na nierownosci prosze doradzcie mi cos co mozna z tym zrobic myslalem o podlozeniu jakiejs gabki albo gumy jak to wszystko zdemontowac a pozniej z powrotem zalozyc
dzieki
pozdrawiam
dzieki
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 00:56 przez wajti, łącznie zmieniany 1 raz.
wajti
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Oryginalnie te plastiki mają takie gumki czarne w otworkach > po pierwszym rozbieraniu deski w ASO połowa znika > więc masz ładne dźwięki. Ja osobiście zrobiłem sobie foremkę i z siliconu odlałem takie gumeczki - powkładałem > jest cisza > zabieg robimy co jakieś 3 latka > do tego stan amorków przednich > jak wywalone to samochód robi się jak deska i wszystko - nawet dobrze spasowane będzie piszczeć!
tak ale pod zegarem niemam pojecia gdzie wsunac te silikony bo niewiem gdzie to dokladnie tak czeszczy!! schowek to tak jak by w tym zamku (tej klamce) cos nie tak bylo i czeszczy ze h ... moze strzelic!!!Kris-THC pisze:Wystarczy rozebrać i wsunąć dystanse silikonowe pomiędzy elementy, w miejscu pod popielniczkę wystarczy po obu stronach pod klimatronikiem (boki) wsunąć czarne wąskie gumowe wężyki, efekt gwarantowany i nic nie widać. Polecam.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Tak jak pisałem wcześniej - wszystkie plastiki deski mają prostokątne otworki na łączeniach - w nich są małe czarne gumki > jeżeli ktoś o tym nie wie i rozkręci deske > to zgubi połowę przy pierwszej robocie > można sobie to z siliconu odlać. Reszta to na silicon > tylko nie sklejać siliconem > na jeden element nakładamy i czekamy do wyschnięcia.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Reszta ma podlkejki - taka tąśma ala plusz. Najbardziej liczy się spasowanie plastików - (czy ktoś nie połamał wcześniej zatrzasków > technika jest dowolna > w każdym samochodziku po paru latkach zaczyna nadwozie pracować > temp, wilgotność robi swoje, tak samo jak żywotność gumy - chodzi mi o uszczelki. Ja tam obrałem sposób na silicon wysokotemperaturowy > jak na razie sprawdza się idealnie, jest jak tak jak zrobiła fabryka > praktycznie w każdym przypadku można zrobić tak, żeby wyglądało estetycznie.
ja to widze tylko na 2 elementach razem 5 gumekfleshu pisze:Tak jak pisałem wcześniej - wszystkie plastiki deski mają prostokątne otworki na łączeniach
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 19:04 przez kiss, łącznie zmieniany 1 raz.
ale czy mam sciagac caly dół tam gdzie jest popielniczka????? i jak wygladaja i gdzie moge dostac takie dystanse albo te waskie gumowe wezyki bo czegos takiego to ja jeszcze nie widzialem chyba w zyciu na oczy albo nie wiem jak to wyglada aha i jeszcze jedno jak to mam tam umocowac bo jakos ciezko jest mi to sobie wyobrazic ((Kris-THC pisze:Wystarczy rozebrać i wsunąć dystanse silikonowe pomiędzy elementy, w miejscu pod popielniczkę wystarczy po obu stronach pod klimatronikiem (boki) wsunąć czarne wąskie gumowe wężyki, efekt gwarantowany i nic nie widać. Polecam.
dzieki pozdro
wajti
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 296 gości