problem z temperaturą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

barto0o
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 08:21
Lokalizacja: Ostrołęka

problem z temperaturą

Post autor: barto0o » pt maja 29, 2009 08:22

mam problem z temperaturą silnika, gdy odpalam go na zimo zdarza mu sie zaświecić kontrolka temperatury i miga. Nieraz pomaga ponowny rozruch, dzisiaj już naprawde się zmartwiłem bo po odpaleniu mialem taką sytuacje, zgasiłem go, postałem z minuty zapaliłem i bez dodawaniu nawet odrobiny gazu znowu zaczął migać, temperatura raczej nie przekraczała mi 70 stopni ale raczej myślałem że tylko źle pokazuje bo nagrzewał się szybko bo już po przejechaniu kilku kilometrów mogłem puścić ciepłe powietrze do środka. W miesiącach zimowych nie było takiego problem, przy -25 odpalał bez problemu. Co się dzieje czy to termostat, czy czujnik, co moge sprawdzić bo widziałem w podobnych tematach sprawdzić jakieś węrzyki czy co? ale u mnie się nagrzewa więc nie wiem co tutaj poprawić.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt maja 29, 2009 08:47

płynu masz dosyć ?


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
forevwers
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:53
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: forevwers » pt maja 29, 2009 08:50

jesli masz w zbiorniczku wyrownawczym czujnik to zobacz ile masz plynu. ja mialem przy minimum i tez tak mialem. z tym ze wskazowka pokazywala ok a kontrolka migala nawet na zimnym ( jesli dobrze zrozumialem to masz tak samo) jesli plynu jest ok to znaczy ze czujnik padl i musisz wymienic. z tego co sie orientuje to wymienia sie caly zbiorniczek


Obrazek

barto0o
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 08:21
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: barto0o » pt maja 29, 2009 09:36

a możecie mi popowiedzieć który to jest zbiorniczek bo nie bardzo się orientuje:-)



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt maja 29, 2009 09:40

barto0o pisze:a możecie mi popowiedzieć który to jest zbiorniczek bo nie bardzo się orientuje:-)
poszperaj troszkę na forum bo wstyd


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

barto0o
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 08:21
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: barto0o » pt maja 29, 2009 09:49

;-)))

[ Dodano: 29 Maj 2009 10:37 ]
faktycznie jest tam pustka, doleje tylko najpierw powinienem sprawdzic jaki to płyn (zielony czy różowy) a tam jest raczej na dnie wiec ciężko jest ujrzeć i myśle czy by kawałek szmatki nie zanurzyć i powinien się chyba zabarwić a jeżeli nie to zostanie tylko upuścić z jakiegoś przewodu.

Zastanawiam się czy temperatura silnika raczej nie przekraczająca 70stopni może wynikać z tego niskiego stanu w pojemniczku
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 12:15 przez barto0o, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt maja 29, 2009 11:16

barto0o pisze:Zastanawiam się czy temperatura silnika raczej nie przekraczająca 70stopni może wynikać z tego niskiego stanu w pojemniczku
nie

[ Dodano: 29 Maj 2009 11:17 ]
dolej płynu i będzie git,kontrolka zgaśnie


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

barto0o
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 08:21
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: barto0o » pt maja 29, 2009 12:09

czyli termostat pewnie też do wymiany czy może coś innego i jak sprawdzić rodzaj tego płynu?



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt maja 29, 2009 12:19

płyny chłodnicze można mieszać, wszystkie są praktycznie na glikolu


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

barto0o
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 08:21
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: barto0o » pt maja 29, 2009 14:14

dolałem i pochłonął prawie cały litr.... teraz zastanawiam się nad tą temperaturą, czy to termostat czy może coś innego



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt maja 29, 2009 14:50

jeżeli nie nagrzewa się do 90st to wina termostatu, nie miga Ci teraz kontrolka? jeśli miałbyś większe spalanie to czujnik do sprawdzenia, a jeśli po wymianie termostatu będzie dalej coś nie tak z temperaturą to trzeba wtedy dokładnie z termometrem sprawdzić jaka jest temperatura


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości