1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Morgoth_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw maja 07, 2009 12:45
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: Morgoth_ » czw maja 28, 2009 07:35

dimmer pisze:dzis byłem u mojego mechaniora z p[owodu drgan na wysokich obrotach przyczyna krzywa felga.. ale nie o tym przy szukaniu wyszło ze pada mi mechanizm róznicowy w skrzyni a mianowicie po przytrzymaniu jednego koła przejscie nie było płynne tylko czuc było lekkie poszarpywanie tym kołem które było trzymane .. pomozcie czy musze wymieniac skrzynie czy moge jeszcze z tym jezdzic i sie nie przejmowac jeszcze tym za bardzo ile jeszcze moge pojezdzic ...:( on mówił ze jeszcze koło roku ale nie jest powiedziane ze tyle pojezdze chciałem jeszcze was o to zapytac widziałem post wczesniej o zestawie naprawczym ale pytałem mechcników którzy sie tym zajmuja i wszyscy mówili ze musze skrzynie wymienic.....

[ Dodano: 19 Maj 2009 09:09 ]
juz znam zródło problemu jednak tzreba nowa skrzynie biegów.... mechcnizm róznicowy powoduje taki efekt tzw kangura jakby koła miały krzywe felgi przenosi to na kierownice i podczas skrecania równiez czuc jakby pdskakiwał tak wiec jesli ktos kupował z allegro skrzynie z jakiegos sklepu (złomu) to mile widziany adresik www, takego sprawdzonego miejsca
Można wiedzieć jaką masz skrzynię? Oznaczenie. Ja mam DLP, słyszałem, że jest zagrozona padającymi nitami.



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw maja 28, 2009 08:30

duv lub duu bo wlepke mam w bagarzniku wyblaknięta i widze tylko dwie litery.. skrzynie na takiej i sie nie przejmuje jezdze delikatnie jak sie rozpadnie bede wtedy sie martwił....no tak te padajace nity i powiem szczeze nie tylko w 1.6 sr dwa dni temu jak byłem na warsztacie u kumpla był 1.9 tdi i tak skrzynia rzeziła ze az w srodku było słychac a olej był...
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 08:33 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
opti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 09, 2009 13:45
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: opti » czw maja 28, 2009 08:44

dimmer pisze:
opti pisze:Więc silnik 1,6 AKL i pali mi na mieście DUŻO, bo na 10 litrach robie 80 km, pomocy jak mam i co mam sprawdzić (WAG nic nie pokazuje) tankuje w normalnych stacjach tj. ORLEN BP

a nie "wali" zapachem benzola podczas jazdy???


no czasem śmierdzi a co ???



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw maja 28, 2009 09:05

no własnie nie powiem Ci ze to na 100 procent ale sonde mam wymienioną.. przepływke wyczyszczoną czujnik temp oryginał termostat nowy wahlera wiec co pozostaje zeby nie dopalało mieszanki mnie do głowy przychodzi tylko cewka zapłonowa którą ponoc mam lekko juz walniętą swiece i kable oczywiscie wymenione i dalej mi smierdzi wiec cos musi byc ze to paliwo przedostaje sie nie spalone z komory silnika w wydech ... takie sa pmoje przypuszczenia


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Morgoth_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw maja 07, 2009 12:45
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: Morgoth_ » czw maja 28, 2009 11:22

Pytam się bo u mnie wyje na 2 (dzwiek cos jak uuuuuuuuuuu (bez zadnego chrobotania):) ) jak za długo jade na tym biegu lub jak zmienie bieg w złym momencie za niskie lub za wysokie obroty. Dzieje się tak tylko na 2.



Awatar użytkownika
opti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 09, 2009 13:45
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: opti » czw maja 28, 2009 12:07

Panowie no spalanie okropnie duże ale obroty ok, może odrobine kopci ale WAG nic nie pokazuje świec nie wymieniałem ale świece i kable spalą mi 2-3 litry ????



Morgoth_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw maja 07, 2009 12:45
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: Morgoth_ » czw maja 28, 2009 12:09

opti pisze:Panowie no spalanie okropnie duże ale obroty ok, może odrobine kopci ale WAG nic nie pokazuje świec nie wymieniałem ale świece i kable spalą mi 2-3 litry ????
a sonda lambda, może się kończy...



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw maja 28, 2009 12:17

co do wycia to w skrzyni ma tam co wyc ... nie musi byc to akurad mechanizm róznicowy choc i on tez a jak chamujesz silnikiem z gorki na inych biegach wyje???
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 12:25 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Morgoth_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw maja 07, 2009 12:45
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: Morgoth_ » czw maja 28, 2009 13:11

Nie tylko na 2.



Awatar użytkownika
opti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 09, 2009 13:45
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: opti » czw maja 28, 2009 13:37

a z innej beczki czyli skrzynia olej castrol SMX 75W90 bedzie pasował czy polecacie jakiś inny (POTRZEBUJE NA DOLEWKĘ)



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw maja 28, 2009 14:06

musisz jechac do jakiegos mechaniora który zajmuje sie skrzyniami lub ma jakies pojęci o nich...zeby sie wypowiedział co to moze byc...http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209127 poczytaj tu ...


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » czw maja 28, 2009 14:24

opti pisze:Panowie no spalanie okropnie duże ale obroty ok, może odrobine kopci ale WAG nic nie pokazuje świec nie wymieniałem ale świece i kable spalą mi 2-3 litry ????
Na pewno nie, chyba że już byłyby zdezylowane doszczętnie, ale wtedy to wątpię czy byś w ogóle auto odpalił, poza tym szarpałoby i przerywało, kable czy świece, jak coś jeszcze innego do tego dochodzi mogą troche zawyżac spalanie, ale w niewielkim stopniu.
Morgoth_ pisze:a sonda lambda, może się kończy...
Też miałem uszkodzoną sonde lambda, usypiała momentami, ale spalanie nie było większe o 2-3 litry, więc raczej bym się nie nastawiał, że po jej wymianie spadnie spalanie, z resztą na komputerze miałem błąd sondy, więc i tak była do wymiany.
opti pisze:a z innej beczki czyli skrzynia olej castrol SMX 75W90 bedzie pasował czy polecacie jakiś inny (POTRZEBUJE NA DOLEWKĘ)
Najważniejsze są parametry oleju 75W-90 jest odpowiedni do tej skrzyni, ja mam akurat Mobil'a Mobilube o ww parametrach.
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 14:26 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 2 razy.



batman1702
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 14, 2009 16:41
Lokalizacja: Nowy Sacz
Kontakt:

Post autor: batman1702 » pn cze 01, 2009 16:17

Jestem dalej w poszukiwaniu tej skrzyni. Znalazlem jedna za 1100 zł. po regeneracji. Myśle ze dosc dobra cena. Mam jeszcze do Was pytanie. Slyszalem ze skrzynia do golfa 1.4 jest taka sama jak do golfa 1.6. Czy to prawda??

[ Dodano: 01 Cze 2009 17:19 ]
jednak to pytanie nie jest juz aktualne, dowiedzialem sie, ze nie sa takie same :) pzdr



lukas0084
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lis 12, 2008 21:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

temperatura

Post autor: lukas0084 » wt cze 09, 2009 17:29

mam pytanko, czy wie ktos ile jest czujników temperatury i gdzie sie znajdują , chodzi mi dokładniej gdzie sie miesci termostat, czujnik temp i czy po za tymi dwoma znajduje sie cos jeszcze. mam problem tak jak inni z obrotami ale zauważyłem gdy obroty mi zaczynają falowac dzieje sie to od czasu do czasu, temp zaczyna spadac gdzies do połowy tzn około 45 stopni, no i temp nie zawsze siega 90 stopnim, zazwyczaj utrzymuje wartosc około 87 stopni



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości