Problem GAŚNIE W CZASIE JAZDY:(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem GAŚNIE W CZASIE JAZDY:(
Witam wszystkich..
Mam problem tego typu ze w trakcie jazdy jakby odcinał prąd, silnik gaśnie i nic nie dziala.
Żadne kontrolki się nie świecą, ale silnik kręci Po parunastu minutach normalnie przekręcam kluczyk na start i wszystko wraca do normy.
Proszę o pomoc co to może być bo mam zalamke z golfikiem
Mam problem tego typu ze w trakcie jazdy jakby odcinał prąd, silnik gaśnie i nic nie dziala.
Żadne kontrolki się nie świecą, ale silnik kręci Po parunastu minutach normalnie przekręcam kluczyk na start i wszystko wraca do normy.
Proszę o pomoc co to może być bo mam zalamke z golfikiem
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 21:12 przez dżaba, łącznie zmieniany 1 raz.
dokładnie, jedzie jedzie i nagle wszystko ginie, obrotomierz się wyłącza, zanika iskra, u mnie dochodziło do tego jeszcze wyłączanie się świateł i radia. Poczytaj sobie to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=240212
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=240212
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
andrew19_86, nowy i I raz na forum, ehh;/
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
dżaba, dokładniej na temat to użyj szukajki, już nawet Baryla zaproponował Ci lekture w której jest opisany podobny problem
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
dżaba, nie 'ciśnieniuje' się. coś na temat chcesz? to czy Twój problem podobny jest to tego z linku który wkleił Baryla?
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
Panowie, miałem jakiś czas temu podobny problem, ale po przeczyszczeniu styków w tym sterowniku alarmu przez ponad pół roku działało ok.
Dziś wsiadam do auta, odpalam, jest ok. chwilę zajęło zanim chciałem ruszyć i momentalnie auto gaśnie...
Teraz nawet potrząśnięcie tym sterownikiem nic nie daje, przeczyściłem styki i dalej nic.
Rozrusznik kręci, kontrolki się palą i nie może załapać.
Macie może jakieś pomysły? Czy to ten sterownik padł zupełnie? Czy może to być coś innego?
Wcześniej żadnych usterek.
Dziś wsiadam do auta, odpalam, jest ok. chwilę zajęło zanim chciałem ruszyć i momentalnie auto gaśnie...
Teraz nawet potrząśnięcie tym sterownikiem nic nie daje, przeczyściłem styki i dalej nic.
Rozrusznik kręci, kontrolki się palą i nie może załapać.
Macie może jakieś pomysły? Czy to ten sterownik padł zupełnie? Czy może to być coś innego?
Wcześniej żadnych usterek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 135 gości