Sączy się spod uszczelki "głowy"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Sączy się spod uszczelki "głowy"

Post autor: Lucki » śr maja 27, 2009 00:23

Witam. Mam taki problem. Od jakiegoś czau zauważyłem że spod uszczelki głowicy sączy się płyn chłodniczy. Uszczelkę mechanik wymieniał mi jakieś 2 mies temu. Jest to bardzo niewielki wyciek bo płynu prawie nie ubywa. Konkretnie jest to prawy róg tak kolo 1-2cm. Z tego co widzę oleju nie ma w płynie chłodniczym. Czy trzeba od nowa wymieniać uszczelkę czy można dokręcić śruby głowicy ?

ps
Autko normalnie pracuje, mocy nie ubywa, obroty trzyma równo.

aha sączy się tylko wtedy gdy płyn jest zimny (rano widzę mała plamkę na chodniku) jak auto jest nagrzane to miejsce jest suche. Nawet jak przejadę kilka km i postawie na cały dzień to nie ma żadnej plamki. Tylko po nocy kiedy temp silnika jest porównywalna z temp otoczenia.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » śr maja 27, 2009 00:51

Moze byc tak, ze twój mecher przy wymianie uszczelki nie zrobił szlifu głowicy i dlatego jest jak jest.
WG mnie, dla swietego spokoju, należałoby zdjąć głowice i niestety jeszcze raz wsadzić nową uszczelke no i przede wszystkim zrobić szlif głowicy



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » śr maja 27, 2009 01:00

no chyba nie planował bo stwierdził że nie ma nierówności ( a jak do tego doszedł tego ja nie wiem )


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » śr maja 27, 2009 01:02

no chyba nie planował bo stwierdził że nie ma nierówności ( a jak do tego doszedł tego ja nie wiem )
zmien mechanika

[ Dodano: 27 Maj 2009 01:05 ]
z każdym zdjęciem głowice wiąże sie szlif, także tówj mecher powinien jeszcze nieco poćwiczyć ale nie koniecznie na twoim Golfie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 27, 2009 07:49

Nie jest prawdą że szlif jest zawsze konieczny. Konieczna jest weryfikacja czy głowica jest równa czy nie i dopiero potem decyzja. Widać w tym przypadku mechanik nie oceinł jej właściwie, ale równie mozliwe że dał marną uszczelką lub niewłaściwie dokręcił.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » sob cze 06, 2009 13:46

pomogło dokręcenie śrub głowicy.

Pozdrawiam


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości