Filtr Powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Re: Filtr Powietrza
a jaki masz silnik?mat06 pisze:Mam pytanie.Gdzie znajduje się filtr powietrza w Golfie IV?Proszę o pomoc.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Zdjęcie wyżej jest dla silnika 8V zaś to które wstawiłem od forumowicza przedstawia silnik 16 zaworowy niezależnie od pojemności 1,4 czy 1,6
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:10 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Tak wygląda u Ciebie silnik ??
No to już masz odpowiedz, ja pierwszą fotkę wstawiłem w tym samym momencie jak ty napisałeś że to 1.6 16v Grunt że masz odpowiedz...
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:13 przez italiano_83, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
a na ostatnim zdjęciu jest w tym plastikowym dużym na środku, jest na forum na hasło filtr powietrza w BCB, ściągamy to pudło na siłe jest na 4 zatrzaskach, nie da się ich urwać więc spoko (rurka jedna po lewej u góry) i pod spodem masa śrubek i jest filtr
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:22 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:54 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 3 razy.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
zacznij jak na zdjęciu od lewa gora (ta jest węzyk do odpięcia) potem lewy dol i prawa gora a na koncu prawy dol, tak najłatwiej schodzi, zakładasz w odwrotnym kierunku na wcisk, niezapomnij podpiac wezyka, korka wlewu oleju nie ruszaj.
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 19:15 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 337 gości