Witam!
Borykam się z takim problemem. Na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach zapala mi się kontrolka od smarowania. Na początku myślałem, że czujnik ciśnienia padł więc jeździłem tak z 1msc. Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i dalej się to dzieje.
Jeżdżę na oleju półsyntetycznym 10W40 Castrol
Od wymiany oleju zrobiłem 8000km.
Samochód mam 8 msc i jak go kupowałem to gościu mówił, że był robiony remont generalny i od remontu zrobił 40.000km, a na zegarach jest 240.000 mówił, ze nie kasował zegara.
Mechanik powiedział na oko że to są panewki na wale i korbowodach.
Co mam robić
Proszę o rade. Z góry dziękuję.
POMOCY KONTROLKA ŚWIECI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 10:57
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
POMOCY KONTROLKA ŚWIECI
Ostatnio zmieniony pn maja 25, 2009 20:34 przez cyberkamil, łącznie zmieniany 1 raz.
Koniecznie sprawdź manometrem ciśnienie oleju- ok 2 barów na wolnych obrotach i ok 4 barów powyżej 2 tys. obr/min. Jeśli jest za niskie to prawdopodobnie panewki
A tak poza tym to na forum jest średnio co 1-2 tygodnie taki temat jak Twój więc poszukaj rozwiązań problemu w szukajce
Pozdrawiam!!
A tak poza tym to na forum jest średnio co 1-2 tygodnie taki temat jak Twój więc poszukaj rozwiązań problemu w szukajce
Pozdrawiam!!
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 10:57
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Re: POMOCY KONTROLKA ŚWIECI
[quote="cyberkamil"]Witam!
Borykam się z takim problemem. Na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach zapala mi się kontrolka od smarowania. Na początku myślałem, że czujnik ciśnienia padł więc jeździłem tak z 1msc. Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i dalej się to dzieje.
Jeżdżę na oleju półsyntetycznym 10W40 Castrol
Od wymiany oleju zrobiłem 8000km.
Samochód mam 8 msc i jak go kupowałem to gościu mówił, że był robiony remont generalny i od remontu zrobił 40.000km, a na zegarach jest 240.000 mówił, ze nie kasował zegara.
Mechanik powiedział na oko że to są panewki na wale i korbowodach.
Co mam robić
Proszę o rade. Z góry dziękuję.
Sprawdzałem i olej jest nalany do max, a płyn chłodzący jest na max. Ani oleju, ani płynu nie ubywa, a w oleju nie wyczuwam płynu chłodzącego.
Aha, a mechanik powiedział, że można z tym jeździć
Borykam się z takim problemem. Na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach zapala mi się kontrolka od smarowania. Na początku myślałem, że czujnik ciśnienia padł więc jeździłem tak z 1msc. Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i dalej się to dzieje.
Jeżdżę na oleju półsyntetycznym 10W40 Castrol
Od wymiany oleju zrobiłem 8000km.
Samochód mam 8 msc i jak go kupowałem to gościu mówił, że był robiony remont generalny i od remontu zrobił 40.000km, a na zegarach jest 240.000 mówił, ze nie kasował zegara.
Mechanik powiedział na oko że to są panewki na wale i korbowodach.
Co mam robić
Proszę o rade. Z góry dziękuję.
Sprawdzałem i olej jest nalany do max, a płyn chłodzący jest na max. Ani oleju, ani płynu nie ubywa, a w oleju nie wyczuwam płynu chłodzącego.
Aha, a mechanik powiedział, że można z tym jeździć
Ostatnio zmieniony pn maja 25, 2009 20:45 przez cyberkamil, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli to panewki to należy je wymienić a wał oddać do szlifu- oczywiście jeśli tego wymaga.Koszty są wysokie ale będziesz miał pewność że jest zrobione jak należy a jeśli chcesz wymienić silnik( bo tak również możesz zrobić- koszty są mniejsze) to musisz się liczyć z tym że "nowy" silnik również może być padnięty i problemy mogą wrócić. Dla pewności proponuję zmierzyć ciśnienie oleju-będziesz wiedział na czym stoisz
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 381 gości