Odczuwalny brak mocy (Przyśpieszenia)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Post autor: rolek » pn maja 25, 2009 20:02

Próbowałeś pojeździć na lepszym paliwie ?



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » pn maja 25, 2009 20:31

rolek pisze:Próbowałeś pojeździć na lepszym paliwie ?
Paliwo ciągle tankuje na jednej stacji BP i paliwo odpada.Teraz chce sprawdzić rozrząd już nawet wymazałem posta. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242352 bo wszędzie pisze jak wymienić a nie jak sprawdzić.



Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Post autor: rolek » pn maja 25, 2009 20:45

jawirax szkoda, że mieszkasz tak daleko, bo bym Ci sprawdził rozrząd, jak chcesz to odezwij się na pw, podam Ci namiary na kilku ludzi, którzy mogą Ci pomóc.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt maja 26, 2009 00:02

dzięki forumowiczowi krzycho85 nauczyłem sie jak sparwdzic rozrząd ustawienie jego za co mu dziękuje serdecznie bo tłumaczył mi kok po kroku łopatologicznie i teraz wiem ze jest ustawiony idealnie , wiec rozrząd odpada.A ja daLEJ zostalem z problemem :( :rotfl: :rotfl:



Karoo1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Kontakt:

Post autor: Karoo1988 » wt maja 26, 2009 00:14

jawirax, sprawdź układ wydechowy czy nie ma jakiś przedmuchów czy jest dobrze dobrany ja np ostatnio urwałem swój i kumpel wstawił mi w miejsce urwanego koszyczka rurkę i była trochę węrzsza i odczułem zmianę niewielką bo to 1.4 ale da się odczuć


a co się dzieje jak odpalisz auto i tak z 2 min pochodzi i naciśniesz gaz do dechy dławi się czy płynnie wchodzi na obroty ?


Nic na siłę podaj młotek... :P

[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763

[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » wt maja 26, 2009 00:23

Masac81 pisze:Ja zamiast kata wspawalem kawalek rury bez zadnych strumienic itd
przed wyjazdem na majovwke bylem u znajomego w warsztacie zeby mi olej wymienil...auto bylo na podnosniku i cos zaczelismy rozmawiac na temat strumiennicy (bo takowa mam wstawiona) wpomnialem cos ze niektorzy wstawiaja rure zamiast kata. Powiedzial ze ok mozna wstawic ale bardzo szybko tlumik srodkowy szlak trafi. Gosciu zajmuje sie rowniez montazem ukladow wydechowych wiec raczej wie co mowi.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt maja 26, 2009 12:33

Uklad spalinowy sprawdzony , szczelny i drozny , katalizator sparwny i drozny. :okej: , problem dalej zostaje :( :( :(



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt maja 26, 2009 12:48

a sprawdziłeś ciśnienie paliwa?bo tylko to mi przychodzi do głowy ,że pompa nie wyrabia lub coś jest przytkane...czasami gdy powrót do zbiornika jest zatkany-zalamany takie cuda się dzieją
dodatkowo sprawdził bym ciśnienie w układzie wtryskowym ma byc 0,8-1,2BAR
sprawdź też wtryskiwacze omomierzem ma byc 1,2-1,6ohm
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 12:49 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt maja 26, 2009 13:26

Fahoo pisze:a sprawdziłeś ciśnienie paliwa?bo tylko to mi przychodzi do głowy ,że pompa nie wyrabia lub coś jest przytkane...czasami gdy powrót do zbiornika jest zatkany-zalamany takie cuda się dzieją
dodatkowo sprawdził bym ciśnienie w układzie wtryskowym ma byc 0,8-1,2BAR
sprawdź też wtryskiwacze omomierzem ma byc 1,2-1,6ohm
Właśnie wracam , pojeździłem po warsztatach i dzieja sie cuda nie wida 5 warszatow nie mialo przyrzadow , paru inncyh krzyczalo 100 zl , ostatni gosc powiedziel ze tam trzeba rozcinac przewody szlifierka i jest kupa roboty i 150 zl koszt.Pie.... to juz nie wydam ani grosza , nie ma jakiegos sposobu aby jakos sprawdzic cisnienie paliwa lub pompe , mam juz dosc mechanikow i wyje.... kasy w bloto



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt maja 26, 2009 13:47

co oni pierdzielą jakie cięcie?zmień warsztat :grin:
masz opis co i jak
Obrazek


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt maja 26, 2009 15:21

Nie opłaca się dawać mechanikowi 100 zł na sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa , nawet 50 zl sie nie oplaca , poczytalem troche forum dalej i pojedzilem po hurtowniach , - koszt nowej pompy paliwa 65 zl, oczywiste kupie nowa pompę i po sprawie , a tak wydalb 50 , okazalie ze pompa death i co znowu wydatek nastepny koszt , najlepsze rozwiaznie kupic nowa pompe i bede wiedzial ze mam cisnienie dobre i posluzy na dlugo.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt maja 26, 2009 16:08

nie koniecznie
problem moze byc nie w samej pompie lecz w układzie lub regulatorze ciśnienia


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt maja 26, 2009 16:10

Też miałem u siebie muła. Po przestawieniu rozrządu o jeden ząbek auto odżyło... Mimo że poprzedni mechanik powiedział że rozrząd jest ok... a jednak nie był...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt maja 26, 2009 16:25

Maksymalna prędkość do jakiej się rozpędza? Maksymalne obroty? kręci powyżej 5000 w czasie jazdy? Skoro pompa sprawdzana to czy przy okazji przekaźnik od pompy?


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 426 gości