Auto traci na mocy podczas zmiany biegów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adek25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 19:54
Lokalizacja: Mikołów

Auto traci na mocy podczas zmiany biegów

Post autor: adek25 » śr kwie 22, 2009 21:47

Witam wszystkich forumowiczów. Prosze o poradę.Rzecz tyczy sie MK2 1.3 rocznik 87 gaźnik. Mianowicie podczas zmiany biegów z 1 na 2 auto traci na chwile moc (taka pustka, słabnie) dodaje gazu i po chwili dostaje kopa, zrywa go okropnie. Filtry i świece wymieniłem, gaźnik przeczyściłem. Pierścienie sprawdziłem są dobre. Uszczelke pod głowicą wymieniłem( troszke była zużyta ale jak rozkręciłem to lepiej wymienić). I nic auto jak słabnie podczas zmiany tak po czasie dostaje spóźnionego kopa. Redukcja z 3 na 2 to samo- takze lepiej mi zwolnić minimalnie i na 1 przy skręcie bo szarpie nie miłośernie na 2(brak mocy). Z góry wszystkim dziękuje za pomoc



Awatar użytkownika
Oxim
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: śr lut 25, 2009 00:59
Lokalizacja: Wydminy NGI
Kontakt:

Post autor: Oxim » czw kwie 23, 2009 00:00

mialem to samo i wczoraj wymienilem podstawe gaźnika i problem zniknol normalnie silnik odrzył i ma lepszego kopa:). poruszaj gaźnikiem na odpalonym silniku i jak bedziesz miał świsty i silnik bedzie przygasał to jest pęknieta podstawa lub masz zasłabo dokrecony gaźnik

pzdr


mój golfik MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3073862#3073862

adek25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 19:54
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: adek25 » czw kwie 23, 2009 20:07

Dzięki za rade ale z gaźnikiem oki, dodam jeszcze że ta pustka i szarpanie przy redukcji dzieje się jak dodaje gazu



Awatar użytkownika
n0th
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 05, 2007 21:17
Lokalizacja: Trójmiasto / Mrągowo

Post autor: n0th » pn maja 25, 2009 13:23

Odświeżę temat, może ktoś coś ciekawego dopisze na ten temat, ponieważ mam taki sam problem.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 25, 2009 13:38

sprawdź ustawienie rozrządu. Jesli jest dobre to z gaźnikiem nie jest ok. Ale tu juz temat rzeka. Ustwienie składu mieszanki, kontrola pompki przyspieszającej na początek.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
n0th
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 05, 2007 21:17
Lokalizacja: Trójmiasto / Mrągowo

Post autor: n0th » pn maja 25, 2009 14:12

Paweł Marek pisze:sprawdź ustawienie rozrządu. Jesli jest dobre to z gaźnikiem nie jest ok. Ale tu juz temat rzeka. Ustwienie składu mieszanki, kontrola pompki przyspieszającej na początek.
Rozrząd jest ok, ostatnio zmieniałem simmering. Wszystko było sprawdzane. Domyślam się, że problemem jest gaźnik. Sam jestem laikiem w tych sprawach, staram się czytać, szukać, patrzeć. Potrzebny jest też czas żeby grzebać, a tego brakuje :( Za tydzień przeprowadzam się do 3miasta, a z tego co się orientuje jest tam mechanik, którego koledzy sobie chwaląjeżeli chodzi o gaźniki.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 25, 2009 14:59

No to zrób jak piszesz, bo samemu dojść do tego co jest z gaźnikiem to moze być trudne.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 280 gości