Przeciągnięcie kabli z komory silnika - kabina MKIII
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przeciągnięcie kabli z komory silnika - kabina MKIII
Mam wielką prośbę niech ktoś pomoże w sprawie którędy przeciągnąć kabel z komory silnika od akumulatora bo musze podłoczyć przełącznik do dodatkowego oświetlenia bardzo bardzo proszę o pomoc...rozebrałem już całe podszybie ale niewiem jak i co którędy i gdzie to wychodzi?????
dzisiaj robilem podobna rzecz
jak zdejmiesz nawiew (ten najbardziej po lewej), wylacznik swiatel i obudowe w ktorej to wszsytko siedzi to bedziesz mial otwor w ktory wlozysz spokojnie dlon. i tam wszystko ladnie bedzie widac.
Ja dwa kabelki przelozylem przez dziure, ktora idzie linka od otwierania maski.
Jak zajrzysz do tej dziury (po wylaczniku ) to tam bedzie widac ta linke w czarnej oslonie. Ona wchodzi przez jakies wygluszenie . Jak odsuniesz wygluszenie to zobaczysz gumowa uszczelke otworu przez ktory linka wychodzi do komory silnika.
Niestety linka wychodzi kolo silnika wycieraczek i trudno tam siegnac.
Ja wzialem pret, tasma izolacyjna przyczepilem do niego kabel i przecisnalem to przez gume. Po drugiej stronie pociagnalem za pret i juz mialem kabel przeciagniety. Troche akrobatyki ale dziala
jak zdejmiesz nawiew (ten najbardziej po lewej), wylacznik swiatel i obudowe w ktorej to wszsytko siedzi to bedziesz mial otwor w ktory wlozysz spokojnie dlon. i tam wszystko ladnie bedzie widac.
Ja dwa kabelki przelozylem przez dziure, ktora idzie linka od otwierania maski.
Jak zajrzysz do tej dziury (po wylaczniku ) to tam bedzie widac ta linke w czarnej oslonie. Ona wchodzi przez jakies wygluszenie . Jak odsuniesz wygluszenie to zobaczysz gumowa uszczelke otworu przez ktory linka wychodzi do komory silnika.
Niestety linka wychodzi kolo silnika wycieraczek i trudno tam siegnac.
Ja wzialem pret, tasma izolacyjna przyczepilem do niego kabel i przecisnalem to przez gume. Po drugiej stronie pociagnalem za pret i juz mialem kabel przeciagniety. Troche akrobatyki ale dziala
-
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
calkowicie sie zgadzam , najprostrzy sposob 0 problemow i komplikacji , rowniez tak przeciagalem przewody...premko pisze:w mkIII jest prostszy sposób przeciągnięcia przewodów. Wystarczy ze podwiniesz wykładzine po stronie kierowcy i po lewj stronie zobaczysz pęk kabli wraz z gumową osłaną. Tam swobodnie możesz przeciągnąć kable. Pęk tych kabli w komorze silnika wychodzi troche pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego.
pozdrawiam
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
___________________________________
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
kupszczelisty pisze:no a inaczej od komory silnika zaraz za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego widać gumowe zaślepki ściągasz jedną z nich i widać wycieraczke od fotela kierowcy, ja tamtędy ciągnołem (+) do pieca. pozdro
dokladnie tak jest. wychodzi sie gdzies za skrzynka bezpiecznikow tez tamtedy ciagnalem. mozna uzyc miedzianego drutu zeby bylo latwiej
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości