Malowanie tłumika końcowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Malowanie tłumika końcowego

Post autor: Bakamura » wt maja 05, 2009 16:22

Mam pytanie. kupiłem okazyjnie tłumik sportowy który chciałbym zamontować. Jest on łatany i tylko te łaty pordzewiały (nieistotne z jakiego powodu) dość mocno. I mam pytanie bo malowanie takiego tłumika lakierem żaroodpornym na rdzę to raczej mija się z celem bo zaraz odpadnie a wyczyszczenie tego jest niemożliwe (nieopłacalne itp).

Lakier na rdzę rozwiązał by problem? jak się będzie się zachowywał hammerite na takim tłumiku?

Proszę o pomoc bo przed montażem chciałbym to zrobić :wink:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 05, 2009 16:29

Bakamura, może inni mają odmienne zdanie, ale ja uważam że malowanie rdzewiejącego tłumika mija się z zcelem, bo pod lakierem rdza wylezie jeszcze szybciej. Jeśli chodzi ci o krótkotrwały efekt kosmetyczny to Hammer. powinien się nadać.
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 16:29 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bakamura » wt maja 05, 2009 16:32

Paweł Marek, właśnie tłumik nie rdzewieje tylko te łaty, tłmik jest niemal nowy.

Niby hammerite reaguje z rdzą.. ale jak to ma się w praktyce to nie wiem.
Nie chodzi mi o kosmetyke bo to i tak pod autem. Ale żeby te łaty jak najdłużej sprawowały swoją funkcję.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 05, 2009 16:49

radzę zostaw to w spokoju. Od zewnątrz tak szybko nie zerdzewieje jak od wewnątrz. Nie ma sensu się bawić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bakamura » sob maja 23, 2009 19:52

Zostawiłem tak jak było, tłumik zdrowiutki jest tylko te łaty które ktoś zrobił nie wiem po co. Myślałem żę wybebeszony jest albo coś a tu śweitny tłumik. Najwyżej kiedyś dam nowe łaty :)

Dziękuje za radę.



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 417
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Post autor: kamska » sob maja 23, 2009 20:17

Ja kiedys kupilem autko z pomalowanym tlumiekiem- wygladal idealnie, wrecz jak nowka, po 3-4 TKM odpadla końcówka- rurka- wrrrrrrrr..... To było moje pierwsze i ostatnie autko od handlarza ;)

A co do tematu, to jesli chcesz sprzedać to mozesz se pomalować, odswiezyc tlumik, a tak dla siebie, to W OGÓLE NIE MA SENSU.....

pozdrawiam



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob maja 23, 2009 20:20

kamska pisze:jesli chcesz sprzedać to mozesz se pomalować, odswiezyc tlumik,
ktos zapewne zupełnie (:bigok: (zielony da się nabrac :)



Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bakamura » ndz maja 24, 2009 02:00

kamska, dla siebie :) poza tym jestem takim człowiekiem, w dzisiejszych czasach powiem "NIESTETY", że wolę sprzedać taniej i powiedzieć o mankamentach i mieć czyste sumienie oraz zadowolonego klienta :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 191 gości