Czy to sa oznaki zapowietrzonego układu??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Czy to sa oznaki zapowietrzonego układu??
Na wstepie nadmienie ze szykalem na forum o zapowietzonych układach i odpowietrzaniu ale jak zwykle nie ma mojego przypadku:(
Otóz dzis po otworzeniu maski i rutynowej kontroli oleju i plynu, cos mnie tknelo i odkrecilem korek od zbiorniczka wyrownawczego po czym zasyczalo i ulecialo troszke plynu. Nadmienie ze samochod stal w garazu cala noc. Wydawalo mi sie ze cisnienie w ukladzie jest tylko gdy plyn ma wysoka temperature.
Probowalem wiec odpowietrzyc uklad tak jak wielu uzytkownikow proponuje ale bez dolewania plynu,
Odkrecilem kurek i zagrzalem samochod jednak przy okolo 80 - 85 stopniach zaczelo mi wyrzucac plyn ze zbiorniczka, pomimo ze zaraz po tym zalaczyl sie wentylator.
Co to w takim razie moze byc? Przy wymianie plynu tego nie bylo, wentyl sie wlaczyl plyn opadl i bylo ok. Czy taka zytuacja jest normalne?
z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
Otóz dzis po otworzeniu maski i rutynowej kontroli oleju i plynu, cos mnie tknelo i odkrecilem korek od zbiorniczka wyrownawczego po czym zasyczalo i ulecialo troszke plynu. Nadmienie ze samochod stal w garazu cala noc. Wydawalo mi sie ze cisnienie w ukladzie jest tylko gdy plyn ma wysoka temperature.
Probowalem wiec odpowietrzyc uklad tak jak wielu uzytkownikow proponuje ale bez dolewania plynu,
Odkrecilem kurek i zagrzalem samochod jednak przy okolo 80 - 85 stopniach zaczelo mi wyrzucac plyn ze zbiorniczka, pomimo ze zaraz po tym zalaczyl sie wentylator.
Co to w takim razie moze byc? Przy wymianie plynu tego nie bylo, wentyl sie wlaczyl plyn opadl i bylo ok. Czy taka zytuacja jest normalne?
z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zgadzam sie, tylko przy odpowietrzaniu ukladu wielu z uzytkownikow forum pisalo zeby odkrecic korek i ogrzewanie i dlatego tak zrobilem.Adamtd pisze:No niestety ale podstawą działania układu ciśnieniowego jesr zakręcony korek. Dolej płynu zakręć korek i sprawdź jak dziła układ
Przy zakreconym korku poziom plynu sie podnosi jednak jest to jakies 1,5 - 2 cm. wiec chyba ok?
Jak juz wczesniej pisalem zaniepokoilo mnie to pozostale cisnienie w ukladzie po nocy i dlatego odkrecilem korek i odpalilem samochod.
dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
więc wygląd że masz wszystko OKultradźwięk pisze:Zgadzam sie, tylko przy odpowietrzaniu ukladu wielu z uzytkownikow forum pisalo zeby odkrecic korek i ogrzewanie i dlatego tak zrobilem.Adamtd pisze:No niestety ale podstawą działania układu ciśnieniowego jesr zakręcony korek. Dolej płynu zakręć korek i sprawdź jak dziła układ
Przy zakreconym korku poziom plynu sie podnosi jednak jest to jakies 1,5 - 2 cm. wiec chyba ok?
Jak juz wczesniej pisalem zaniepokoilo mnie to pozostale cisnienie w ukladzie po nocy i dlatego odkrecilem korek i odpalilem samochod.
dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler], Google [Bot] i 76 gości