[MK II] Gdzie i jak podłączyć centralny pod kierunkowskazy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Padre80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 12:18
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

[MK II] Gdzie i jak podłączyć centralny pod kierunkowskazy

Post autor: Padre80 » sob sty 14, 2006 20:03

Witam tak jak w temacie, z centralki zamka wychodzą dwa kabelki w których pojawia sie plus w chwili zamykania (dwa impulsy) i w chwili otwierania (jeden impuls), gdzie te przewody podłączyć (pod lampe juz próbowałem i nie działa miga tylko ta pod którąpodłączałem).
Po drugie czy musze na przewodach stosować diody (są przewodach nich bezpieczniki) czy nie.
I po trzecie czy moge podłączyc te kabelki pod światła postojowe w tym przypadku jak połączałem pod lampe to miga przód i tył.
Plis help.
POZDRO 1600.


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/7067/lubuskamj2wr1.jpg[/img][/url]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sty 14, 2006 20:49

Pod bezpiecznik od kierunkowskazów powinno być dobrze - będą mrugały wszystkie, ale pewności nie mam.



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » sob sty 14, 2006 20:50

rozmawiałem z padre80 na gg i doszliśmy do wniosku,że najlepiej będzie się wpiąć za skrzynką bezpieczników w kabelki, które mają wyprowadzenie do świateł..
ale.. czy jak wepnie się przed skrzynkę (w kabel, który doprowadza prąd do skrzynki), to przypadkiem nie będzie lepiej? wtedy będzie dodatkowy bezpiecznik.. nie będzie jakichś za dużych przeciążeń?

niech ktoś potwierdzi czy dobrze kombinuję..


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » sob sty 14, 2006 21:47

a nie lepiej bedzie pod kable idace wzdluz kolumny kierowniczej sa tam dwa kabelki od kierunkow czarno jakies dokladnie niepamietam ja podpiolem imam dobrze



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob sty 14, 2006 21:52

a ja podpiołem pod plus przy jednym i drugim (dlatego masz dwa kable z centralki, po jednym na kierunkowskaz)kierunkowskazie z przodu i działają wszystkie co do diód to nie montowałem ich, zaleca się je podłączać pod włącznik drzwiowy


:-k ...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 14, 2006 21:57

Kable czarno biały i czarno zielony gdzieś pomiędzy przełącznikiem przy kierownicy a skrzynką bezpieczników, wtyk gdzieś u dołu skrzynki - dokładnie nie pamiętam który ale kolory kabli ci wystarczą. Diod nie trzeba jeśli dwa kable wychodzą z alarmu, jeśli jeden to są potrzebne i zwykle dodane do zestawu montażowego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » sob sty 14, 2006 22:14

a moze pamieta ktos jaki kabel idzie do pompy paliwa zeby ja odciac



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 14, 2006 22:24

Czerwono czarny gdzieś między skrzynką a pompą, idzie koło lewego progu. Nie wolno przecinać kabla między komputerem a przekaźnikikem pompy (też czerwono czarny) bo ECU zapamięta błąd, i ponoć nie tylko zapamięta, ale może się coś ze sterowaniem silnik podziać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » sob sty 14, 2006 22:34

a jak bym chcial odiac zaplon to jak



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 14, 2006 22:42

Kurczę sorki. POdałem kolory od trójki. Z kierunkowskazami tak samo, ale z pompą nie jestem pewien. Oczywiście to co pisałem o ECU to bzdura. Bije się w pierś. Odcięcie np w zasilaniu cewki - w trojce czarny w dwójce sądze że podobnie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Padre80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 12:18
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Post autor: Padre80 » ndz sty 15, 2006 14:37

Dokładnie jak napisał Paweł Marek, wpiąłęm się tuż pod kierownicą w kabelki o kolorach biało-czarnym i czarno-zielonym, prosty i szybciutki sposób.
Dzięki wszystkim za odzew.:D
Pozdro 1600


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/7067/lubuskamj2wr1.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 274 gości