wymiana łożyska na kolumnie mcphersona
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana łożyska na kolumnie mcphersona
Mam objaw chrobotanie przy skręcaniu przy wolnych prędkościach, lub w miejscu - domyślam się ze to łożyska na kolumnie, teraz moje pytanko, słyszałem, że to łożysko da sie wymienić tak, aby nie trzeba było robić zbieżności, zwłaszcza, że niedawno to robiłem a 60zł drogą nie chodzi, w szukajce nic nie znalazłem, chyba, że źle szukałem. Proszę o jakąś poradę za 1h zabieram sie za robotę, jak coś to będę jechał na żywca, może sie uda.
Go go golfer ------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3337532&highlight=#3337532
wcale nie jest konieczne . wyciagasz całego mcpersona bez ruszania zwrotnicy . wybijasz koncowke drązka wybijasz zwozen wahacza odkrecasz gorne mocowanie i wychodzi ci cały mc person na wierzch . oczywiscie odkręcasz tez zaciski
u mnie to zajeło jakies 3 godziny wymiana . troche sie meczyłem ze sróba mocowania amorka . bo tam trzeba miec taki klucz przez ktory mozna jeszcze wsadzic imbusa bo inaczej nie odkrecisz tego :/
skreciłem wszystko i zbierznosci ustawiac nie trzebabyło .
bardzo wazne jest to zeby odkrecic sruby od połosiek jak auto jeszcze ma koła na sobie . bo posniej ciezko bedzie
u mnie to zajeło jakies 3 godziny wymiana . troche sie meczyłem ze sróba mocowania amorka . bo tam trzeba miec taki klucz przez ktory mozna jeszcze wsadzic imbusa bo inaczej nie odkrecisz tego :/
skreciłem wszystko i zbierznosci ustawiac nie trzebabyło .
bardzo wazne jest to zeby odkrecic sruby od połosiek jak auto jeszcze ma koła na sobie . bo posniej ciezko bedzie
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 11:31 przez kubass, łącznie zmieniany 1 raz.
dobra to powiedzcie mi w takim razie jak kąt koła jest zle ustawiony to w czym to sie objawia ? bo ja nic nie ustawiałem po wymianie u siebie i moze to był moj błąd ?
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 12:22 przez kubass, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.wwc.pl/zbieznosc.htmlkubass pisze:jak kąt koła jest zle ustawiony to w czym to sie objawia
http://www.infosamochody.pl/artykul,id_ ... zenia.html
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 15:32 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Mi się udało i raczej zbieżności (w sumie całej geometrii) nie będę robić, ponieważ nic odpowiedzialnego za zbieżność nie ruszałem, a poza tym samochód prowadzi się dobrze, różnicy nie czuć. Jak ktoś chce to niech Se robi zbieżność ja wychodzę z założenia skoro nie widać różnicy to, po co przepłacać. Szczegóły mojego działania: podniosłem auto, ściągłem koło, zaciskami pozaciągałem sprężynę, odkręciłem obydwie śruby od góry, wcisnąłem trochę amortyzator tak, aby guma i łożysko wypadło, wymieniłem łożysko i poskręcałem całość.
Go go golfer ------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3337532&highlight=#3337532
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 385 gości