Sztanga się rusza jednak nie mam pewności czy w takim zakresie o którym pisałeś wcześniej. Będe musiał to sprawdzić przy pomocy drugiej osoby. Mam jeszcze jedno pytanie. Patrzyłem dzisiaj na początek kąta wtrysku czy jakoś tak i z tego co się orientuję w drugim polu powinien on oscylować w granicach 50 u mnie przy rozgrzanym silniku wynosi on między 61 a 63. Czy ma to jakiś wpływ na osiągi i na logi które wcześniej zrobiłem?fleshu pisze:Zrób jeszcze tak: Otwieraj maskę > zapal silnik, podepnij vag > włącz test wykonawczych > jak będziesz jechał next next to silnik sam zgaśnie > przestaw szybko test na N75 i leć zobaczyć czy sztanga chodzi - powinno być widać że się rusza > będzie chodziła coraz słabiej i słabiej - do etapu w którym układ wykorzysta całe podciśnienie.
Prośba o ocenę logów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sztanga się rusza jednak nie mam pewności czy w takim zakresie o którym pisałeś wcześniej. Będe musiał to sprawdzić przy pomocy drugiej osoby. Mam jeszcze jedno pytanie. Patrzyłem dzisiaj na początek kąta wtrysku czy jakoś tak i z tego co się orientuję w drugim polu powinien on oscylować w granicach 50 u mnie przy rozgrzanym silniku wynosi on między 61 a 63. Czy ma to jakiś wpływ na osiągi i na logi które wcześniej zrobiłem?fleshu pisze:Zrób jeszcze tak: Otwieraj maskę > zapal silnik, podepnij vag > włącz test wykonawczych > jak będziesz jechał next next to silnik sam zgaśnie > przestaw szybko test na N75 i leć zobaczyć czy sztanga chodzi - powinno być widać że się rusza > będzie chodziła coraz słabiej i słabiej - do etapu w którym układ wykorzysta całe podciśnienie.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Kąt ma bardzo duży wpływ na osiągi, spalanie i prace silnika > na logach się odbije ale nie w taki sposób > sprawdzaj tylko przez tdi timing a nie po wartościach > po wykresie będziesz widział czy jest dobrze. Jeżeli test zrobiłeś tak jak napisałem i sztanga jeszcze chwile chodziła to znaczy że N75 pracuje a układ jest szczelny. Natomiast przy zapalonym silniku i zablokowanych nastawach grupy 011 będziesz widział jaki ma ruch.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 34 gości