Prośba o ocenę logów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Conrado32
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:17
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Conrado32 » czw maja 21, 2009 19:36

fleshu pisze:Zrób jeszcze tak: Otwieraj maskę > zapal silnik, podepnij vag > włącz test wykonawczych > jak będziesz jechał next next to silnik sam zgaśnie > przestaw szybko test na N75 i leć zobaczyć czy sztanga chodzi - powinno być widać że się rusza > będzie chodziła coraz słabiej i słabiej - do etapu w którym układ wykorzysta całe podciśnienie.
Sztanga się rusza jednak nie mam pewności czy w takim zakresie o którym pisałeś wcześniej. Będe musiał to sprawdzić przy pomocy drugiej osoby. Mam jeszcze jedno pytanie. Patrzyłem dzisiaj na początek kąta wtrysku czy jakoś tak i z tego co się orientuję w drugim polu powinien on oscylować w granicach 50 u mnie przy rozgrzanym silniku wynosi on między 61 a 63. Czy ma to jakiś wpływ na osiągi i na logi które wcześniej zrobiłem?



Conrado32
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:17
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Conrado32 » czw maja 21, 2009 19:38

fleshu pisze:Zrób jeszcze tak: Otwieraj maskę > zapal silnik, podepnij vag > włącz test wykonawczych > jak będziesz jechał next next to silnik sam zgaśnie > przestaw szybko test na N75 i leć zobaczyć czy sztanga chodzi - powinno być widać że się rusza > będzie chodziła coraz słabiej i słabiej - do etapu w którym układ wykorzysta całe podciśnienie.
Sztanga się rusza jednak nie mam pewności czy w takim zakresie o którym pisałeś wcześniej. Będe musiał to sprawdzić przy pomocy drugiej osoby. Mam jeszcze jedno pytanie. Patrzyłem dzisiaj na początek kąta wtrysku czy jakoś tak i z tego co się orientuję w drugim polu powinien on oscylować w granicach 50 u mnie przy rozgrzanym silniku wynosi on między 61 a 63. Czy ma to jakiś wpływ na osiągi i na logi które wcześniej zrobiłem?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 21, 2009 19:59

Kąt ma bardzo duży wpływ na osiągi, spalanie i prace silnika > na logach się odbije ale nie w taki sposób > sprawdzaj tylko przez tdi timing a nie po wartościach > po wykresie będziesz widział czy jest dobrze. Jeżeli test zrobiłeś tak jak napisałem i sztanga jeszcze chwile chodziła to znaczy że N75 pracuje a układ jest szczelny. Natomiast przy zapalonym silniku i zablokowanych nastawach grupy 011 będziesz widział jaki ma ruch.



Conrado32
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:17
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Conrado32 » czw maja 21, 2009 20:30

Ok rozumiem. Na TDI timing pokazywało ponad czerwoną linię z tymże są 3 linie i nie wiem jak prawidłowo powinno to wyglądać



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 21, 2009 21:01

Silnik ma mieć 90 stopni a wykres > żółta kropka ma być na niebieskiej.



Conrado32
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:17
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Conrado32 » pt maja 22, 2009 06:52

Punkt dla Ciebie. Dzięki. W weekend dokonam dokładniejszych oględzin i poinformuje jak wszystko wygląda.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości