Mk4 ( centralny zamek)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Szymek241
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:22
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Mk4 ( centralny zamek)

Post autor: Szymek241 » czw maja 21, 2009 16:10

Witam ;]

Czy to jest możliwe bo zauważyłem gdy jest gorąco tak powyżej 20 stopni to mój zamek raz sie zamyka a raz nie a gdy juz sie zrobił chłodniej na wieczór to wszystko sie ładnie zamyka:)

Czy to jest normalne czy trzeba coś z tym zrobić?

Pozdro



Awatar użytkownika
psotek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn mar 05, 2007 13:33
Lokalizacja: Pionki

Post autor: psotek » czw maja 21, 2009 16:45

hmm powiem Ci tak :) mi się zdaje ze tak
ponieważ w zimę miałem taka sytuacje ze nie działał mi brzeczek ze mam światła włączone przy otwartych drzwiach, nie świeciła się dioda w drzwiach gdy były otwarte, przy zamykaniu samochodu od środka nie zamykały mi się drzwi kierowcy (przyciskiem tym który jest przełączników do szyb.. wszystkie się zamykały a kierowcy zamykały się i obrazu otwierały) wszystko wyglądało ma ten mikorstyk czy jakoś tak co było poruszane na forum i poczekałem az przyjdzie wiosna bo nie miałem miejsca w garażu żeby to zrobić... zrobiło się ciepło i taki psikus ze wszystko już działa :)

ale pod koniec wakacji będę tam musiał zerknąć i jak coś to poprawić to



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 21, 2009 16:55

To powinno być pomocne: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2744868#2744868
Zimne lutyyyy i mikrostyki.



Awatar użytkownika
Szymek241
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:22
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Szymek241 » czw maja 21, 2009 17:07

Zimne luty i mikrostyki czyli to juz po prostu samo sie tak robi? dobrze rozumiem?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 21, 2009 19:14

To norma w gofrach IV - samo się robi. Zamek zdejmować i przelutować. Jeżeli przekręcicie delikatnie ryglem w drzwiach to będzie słychać czy mikrostyk pyka (jak pyka to jest sprawny) , na vag-u będzie widać w module komfortu po błędach - który zamek jest padnięty.

[ Dodano: 21 Maj 2009 19:26 ]
Nic się nie stanie. Po kolei tylko będzie siadać. W ostatniej fazie przestanie centralny działać. Dokładnie zapoznaj się z kolejnością rozbierania drzwi zanim zaczniesz cokolwiek robić - załatw sobie klucze na te śruby które zamek trzymają (gwiazda 12-kątna)



Awatar użytkownika
Szymek241
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:22
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Szymek241 » czw maja 21, 2009 19:28

No spoko dzieki za info:)

Jeszcze mam taki pytania...

Co ma do tego pogoda ?
Czy trzeba to naprawiać czy cos sie moze stać jak sie tego nie naprawi?
Ile kasy naprawa?


MÓJ MK4 ZAPRASZAM>>>>>>viewtopic.php?f=89&t=408145<<<<<<

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 21, 2009 20:06

Pogoda - wilgoć > zimne luty reagują na temperature.
Na następne pytanie odpowiedziałem w poprzednim poście.
Możesz to naprawić sam > potrzebny czas, wiedza i klucze. ASO ci powie że zamek do zmiany a koszt to 500 zł. Więc opłaca się samemu robić > jak to raz zrobisz to będzie proste > tylko za pierwszym razem to dużo czasu zajmuje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 87 gości