Hamulce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luk22mie
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob cze 04, 2005 12:45
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

,

Post autor: luk22mie » sob sty 14, 2006 20:25

JAK WBIJAć?



TOMO

Post autor: TOMO » sob sty 14, 2006 20:31

wbijasz mlotkiem zeby koncowka wielokata zrobila sobie wlasne rowki w otworze .
wiem ze brzmi to drastycznie ale to chyba jedyny sposob.
tylko trzeba miec odpowiednia koncowke zalezy jak bardzo rozjechany jest otwor.
ja to robilem w dwie osoby jedna delikatnie odkrecala a druga bila ze srednia sila w koncowke mlotkiem. tylko na ta koncowke zakladalem klucz oczkowy.



luk22mie
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob cze 04, 2005 12:45
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

,

Post autor: luk22mie » sob sty 14, 2006 20:36

Dzięki, nastepnym razem sprobuje tak jak mówisz.



Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » sob sty 14, 2006 20:38

ja nabijam taki imbys mlotkiem jak do przegowow przy flanszy napedowej i zawsze idzie bez problemu

taki imbys na 12 wypustkow wbity w ampulowa srube zawsze ja ruszy Smile
Ten kluczyk o którym Bondas pisze nazywa się Torx :bigok:
Nauczka na przyszłość żeby zawsze wyczyścić gniazdo w które wkłada się imbusa.To tak z praktyki warsztatowej.I jeśli chcesz odkręcać takie rzeczy to kup imbusy w sklepie z kluczami a nie w markecie :rotfl: Te w marketach to chyba są robione z takiego samego materiału jak gwoździe.


A wszystko przez kobiete....:D

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob sty 14, 2006 22:27

Poprosru ma się zaklinować i wtedy odkręcisz a właśnie torksy się dobrze blokują lub też 12 kątne, młotkiem wbić do oporu na sztywno



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz sty 15, 2006 03:07

luk22mie pisze:

po to się "babrać" żeby mieć później satysfakcję że się to samemu zrobiło mimo że potrwa to dłużej i niekoniecznie taniej bo po drodze można coś dodatkowo popsuć ale dzięki temu mozna sie jeszcze nauczyć czegoś nowego.

Jak mam sie babrać to z czymś bardziej wymagającym niż klocki.A satysfakcja z tego że sie popsuło i zrobiło drożej chyba mierna.



Awatar użytkownika
gregor_oe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 20, 2005 22:28
Lokalizacja: gorlice
Kontakt:

Post autor: gregor_oe » ndz sty 15, 2006 05:43

polecam klucz mora (popularna zabe zaciskowa) nie ma sruby która by sie oparla morsowi


pozdro
gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD

speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » ndz sty 15, 2006 09:31

Wiem jak to tam wygląda (mniejwięcej) i jakby się dało ściągnąć tą gumkę osłaniającą tą śrubę to można by to odkręcić za pomocą majzla i młotka (wiele razy się tak odkręcało śrubki przykład ostanio przy wymianie paska rozrządu obkręciły się śrubki od pompy płynu chłodniczego i już miała być klapa ale sobie przypomniałem stare nauki na praktykach i jazda po majzel młotek i jedziemy z tym koksem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 436 gości