Gaznik 2E pierburg.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » wt sty 25, 2005 16:25

Nie ma gażnika 2E. Są 2EE ,2E2 i 2E3



robertgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 03, 2005 13:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: robertgolf » wt sty 25, 2005 16:30

Z tymi gaźnikami to już sam nie wiem jak jest.Ostatnio w sklepie z używkami facet który siedzi w interesie z 10 lat mówi że nie ma 2E3 tylko jest 2E i już. Dlaczego mu nie wierzyć? Potrzebne są konkretne dowody!A ja ich nie mam bo na korpusie mojego gaźnika jest napisane 2E!
Pozdrawiam!



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » wt sty 25, 2005 18:23

W tym rzecz że na żadnym z gażników z serii 2E nic więcej nie pisze tylko 2E. A jaki konkretnie mamy w ręku to trzeba wziążć książke porównać i wszystko jasne.
Wygląda że ten pan co siedzi w sklepie 10 lat to tylko siedzi i nie chce mu się d.... ruszyć że by się trochę dokształcić. Np.przeczytać taka grubą knige pt. GAŻNIKI PIERBURG TOM 1 książka napraw. (po polsku)
A w niej wszystko od A do Z. na temat gażników.
1B1 , 1B3
2B5 , 2B6 , 2B7
2E2 , 2E3
2BE Ecotronik
2EE Ecotronik
Wszystkie mają zastosowanie w koncernie VW, AUDI i nie tylko.



Fedor

Post autor: Fedor » wt sty 25, 2005 18:30

no to widze ze nie tylko ja mam problem rano. Moj ma podobne objawy aczkolwiek u mnie ssanie nie powoduje gasniecie silnika ale za to nie moge ruszyc normalnie z miejsca. Niedlugo zeby strace na kierownicy. ja juz nawet z desperacjichcailem pompke paliwa wymienic. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PROBUJACYCH USTAWIAC SSANIE CZY COKOLWIEK W NIM WYMIENIAC nie ma to najmniejszego sensu. Moj gaznik kosztowal mnie juz 600zl 2 miesiace ustawiani a zadnego efektu niema. Wszystko chodzi pieknie na cieplym silniku a na zimnym lipa. Nie wiem kto ten syf skonstruowal ale teraz zaluje ze nie kupilem golfa 1,8 na monowtrysku bo mialbym problem z glowy a tak musze teraz sie meczyc z jakims gownem



Dominooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 02, 2009 19:30
Lokalizacja: Bełchatów

gaźnik pierburg 2e

Post autor: Dominooo » pn lut 02, 2009 20:10

nawrotvw napisał/a:
Mam ten sam typ gażnika w passacie 1,6 z 85r. Ogólnie rzecz biorąc jest to wyjątkowo niegrzeczny element. Ma skąplikowaną budowę i często nie można go wyregulować. U mnie walnęła malutka gumowa membrana i benzyna ciekła na kolektor dolotowy, mój elektryk to się dziwił dlaczego się jeszcze nie spaliłem razem z wozem. W Łodzi jest sklep w, którym są wszystkie części do gażników i za tą membranę orginalną powiedzieli mi 150zł.
Czy ktoś wie jaki jest adres tego sklepu z cześciami do gaźników w łodzi?? bardzo proszę o podpowiedź:)



sheldon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr maja 20, 2009 21:11
Lokalizacja: Z nikąd

Post autor: sheldon » śr maja 20, 2009 21:20

andymaniac pisze:Możesz podac namiar na tego mechanika co Ci w Łodzi
regulował ten gaźnik? Oczywiscie jeśli wart tego...

Myslę ze powinno sie dodac na forum ranking warsztatow
z calego kraju, ktore potrafia cos przy naszych pupilkach zrobic,
a nie tylko zdzieraja kase... i ostrzegać przed partaczami !!!
Polecam RankingWarsztatow.pl. Jest tam 29k warsztatów z całej Polski z opiniami na ich temat. Myślę, że znajdziesz to czego szukasz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 407 gości