zanik mocy Mk4 tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » pt sty 13, 2006 01:36

tak ALH ma zmienna geometrie lopatek.



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » pt sty 13, 2006 14:43

tak jak napisał paolo, alh ma zmienna geometrie łopatek w turbawce. właśnie zacznę od przewodów.
marthh pisze:W swoim golfie masz zawór 1H0 906 627A który kosztuje ponad 400 zl mozesz załozyc
1Jo 906 627 A.
właśnie byłem w serwisie jakieś 2 tyg temu i chciałem sprawdzić zajkładając nowy zawór ale mieli tylko 1Jo 906 627 A i wtyka nie pasowała. jaki jest koszt wtyczki? a może starą da się podpasować? :grin:
marthh pisze:Jest szansa ze ktos przed toba cos zle popodłaczał.
no nie wiem bo jeździłem autek przez 3 tyg bez problemów a potem nagle zonk :sad:
cieszę się że można założyć tańszy zaworek. dzięki wszystkim za porady a w szczególności dla marthh, będę informował o postępach w diagnozie.

a możecie mi napisać coś więcej na temat wymiany przewodów? na jakie wymienic, gdzie kupić, na co zwrócić uwagę itd. z góry dzięki :grin:


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt sty 13, 2006 19:21

ksionc pisze:jaki jest koszt wtyczki? a może starą da się podpasować

wtyczki samej nie kupisz - po prostu dosztukuj kabelki


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
sylwester.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 21:46
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: sylwester.k » pt sty 13, 2006 21:58

ja miałem taki sam problem i pomogło czyszczenie turbiny
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=24737
w tym przypadku pomogła znajomosc tematu przez mechanika



Awatar użytkownika
marthh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lis 07, 2005 09:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

brak mocy

Post autor: marthh » sob sty 14, 2006 08:21

Prawdopodobnie bedzie to wtyczka onumerze 1J0 973 722 jest to numer do zaworu tego tańszego moze dzisiaj jeszcze odpowiem napewno po pracy.

[ Dodano: Nie Sty 15, 2006 09:20 ]
Niestety nie znalazłem czasu aby ruszyc temat.Chyba dopiero wtorek



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » śr sty 18, 2006 12:40

widziałem na zdjęciach że w tych zaworach są dwie "blaszki" może podpiąć do nich kabelki za pomocą konektorków? oczywiście odpowiednia zaizolować i zabezpieczyć przed wilgocią etc. zaworki 1J0 906 627 widziałem na allegro nówki po 120zł/sztuka. chyba zakupię, jeżeli nie pomoże będę czyścił turbinkę :sad:


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
marthh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lis 07, 2005 09:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

brak mocy

Post autor: marthh » śr sty 18, 2006 21:25

Ksionc ja miałem ostatnio podobnie jak u cIebie zreszta pisałem o tym poprzednio.
Ciekawy jestem co u Ciebie słychac z brakiem mocy.Ja czysciłem turbo w marcu i kilka m-cy było ok.jednak osttnio znów odcinał i tracił moc.Podejrzewałem czujnik cisnienia ale okazało sie ze znów kierownice sie przycinają.Wczoraj rozebrałem wyczyscilem i jak widze jest dobrze chociaz dzisiaj slisko nie miałem gdzie dobrze przycisnac.jutro wykasuje bład który wskazywał na usterke elektryczną.jaklwidzisz błedów moze byc wiele i nie sa jednoznaczne.jesli diagnosta w serwisie wskaze od razu bład i jest pewien to znaczy ze ma małe doswiadczenie.Ja zaczałem wczoraj od zaworu n75 chociaz wsadziłem nowy w kwietniu.Czyszczenie turbo jest bardzo wazne gdy nic nie pomoze moze to byc ostatecznosc gdy wszystko juz sprawdzisz.Mój przypadek jest jedyny w swoim rodzaju wyraznie wskazywał nausterke elelktryczna ale okazuje sie ze potrzebny jesdt wytrawny diagnosta byle kto niech sie lpiej nie zabiera za to.Pozdrawiam.jesli potrzebujesz n75 mam oryginał sprzedam w rozsadnej cenie.tel.600 929 473



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » czw sty 19, 2006 00:35

jak na razie to jeszcze nic w tej sprawie nie ruszalem. w piatek przyjezdza kumpel z wawy i przeloze zawor od niego bo ma taki sam i zobacze jak autko sie zachowuje, jezeli pogoda na to pozwoli. dla mnie diagnosta powiedzial ze zawor albo puszka w turbo. blad wskazuje na zawor ale co ciekawe nie mogl go wykasowac.zobacze zawor, jezeli nie to przewody, a potem czyszczenie turbo. jezeli to bedzie zawor to odezwe sie do ciebie w sprawie kupna.
pozdro


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości