wspomaganie ................... :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darko1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 19:38
Lokalizacja: lodz
Kontakt:

wspomaganie ................... :(

Post autor: darko1988 » wt maja 19, 2009 10:06

witam jak skrecam w lewo w prawo do samego konca to piszczy mi strasznie ze az szok kosmiczny noi jak skrecam kierownica to taki dziwny dzwiek wydaje chyab ta pompa no chyabze cos innego da sie to naprawic????


darek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt maja 19, 2009 10:40

Zanim zaczniesz sie martwić remontem sprawdź najpierw napięcie i stan paska klinowego.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 19, 2009 11:07

zanim napniesz pasek zluzuj go całkiem i ręka oceń czy pompa ma luz na wałku. Jeśli jest wyczuwalny luz to nie napinaj paska mocno, bo znaczy że łożysko się posypało i jak na takim napniesz pasek to posypie sie natychmiast. zmienisz pompe albo wymienisz jej łozysko. Porada jest w FAQ jeśli chcesz sam to robić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » wt maja 19, 2009 11:11

darko1988, 1 sprawa to przy w spomaganiu nieskręca sie na max kierownicą do oporu tylko za pierwszym razem jak na max to dajesz 5mm spowrotem dlatego gdy jak dasz na makxato niema obiegu płynu wspomagania wtedy zamykasz obieg
2 jak ci pąpa piszczy ruszaniu kierownicy lub jak nie ruszasz to jest wina pompy czyli łożyska na pompie


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt maja 19, 2009 11:11

sprawdz pasek , sprawdz luz na pompie i koło pasowe pompy ! czy nie jest juz wytarte za mocno , nawet jakbys nie miał luzu na pompie , zalozusz nowy pasek , to na regulacji moze Ci braknac miejsca i nadal bedzie piszczał pasek bo koło juz jest wytarte i nie trzyma paska. Kup dobry pasek , ja stawiam ze to bedzie cos z paskiem, ewentualnie cos sie poluzowało na regulacji :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości