Jakie oznaczenie ma ten silnik i jaka ma moc?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Jakie oznaczenie ma ten silnik i jaka ma moc?

Post autor: MIT » pn maja 18, 2009 21:46

Jak w temacie jakie oznaczenie może mieć ten silnik? i ile koników? Obrazek
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 22:24 przez MIT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 18, 2009 21:49

90KM silnik TDi o oznaczeniu 1Z.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pn maja 18, 2009 21:50

1z lub ahu o mocy 90 km


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » pn maja 18, 2009 21:56

A czy jest możliwe aby była to 110-tka?...oczywiście ori-nie po modzie..........
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 21:57 przez MIT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 18, 2009 21:59

Po modach nawet lekkich to ten silnik i 130KM może mieć.



Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » pn maja 18, 2009 22:02

TAZ pisze:Po modach nawet lekkich to ten silnik i 130KM może mieć.
:bajer: ja wiem TAZ ale pytam czy mogliscie sie pomylić i czy w orginale może to być 110KM czy tylko i wyłącznie 90 KM


Obrazek
115/285 => 138/347

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn maja 18, 2009 22:22

To jest AHU


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 18, 2009 22:22

Czerwona literak i świadczy o 110KM, a na tym foto jej nie ma. Nie sądzę też żeby ktoś celowo zmieniał osłonę na silniku, no chyba, że auto było dobrze bite i innej osłony nie było.



Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » pn maja 18, 2009 22:32

TAZ pisze:Nie sądzę też żeby ktoś celowo zmieniał osłonę na silniku, no chyba, że auto było dobrze bite i innej osłony nie było.
No i oto mi chodziło.to jescze czy ten silniczek AHU jest polecany?a w ogóle AHU czy 1Z?czy któryś z nich ma przewagę nad drugim ? i w czym.Dzięki za zainteresowanie.......


Obrazek
115/285 => 138/347

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn maja 18, 2009 22:39

AHU jest po prosty nowszy. To jest to samo co 1Z a ewentualne roznice sa znane tylko technologom z Wolfsburga :P
A pokrywa raczej kombinowana bo nawet AHU ma taka sama jak 1Z, mniejsza.
Obrazek


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 18, 2009 22:53

Gitner pisze:To jest AHU
po czym to poznajesz jeśli mogę zapytać ?
TAZ pisze:Nie sądzę też żeby ktoś celowo zmieniał osłonę na silniku
ale widać ze cośbyło robione bo przewód przelewowy płynu chłodniczego powinien iść między rurami od ic
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 22:54 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn maja 18, 2009 23:02

To_mas pisze:ale widać ze cośbyło robione bo przewód przelewowy płynu chłodniczego powinien iść między rurami od ic
Nie wspomne juz o paliwowych jak leca... ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 18, 2009 23:05

bradley pisze:Nie wspomne juz o paliwowych jak leca... ;)
nom
czyli do końca nie wiadomo co to jest....
a swoją drogą to pokrywa dość dziwna jak na golfa mk3 w sęsie ze takiej jeszcze nie widziałem.... AFN'owska jest chyba ciut inna



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn maja 18, 2009 23:17

To_mas pisze: AFN'owska jest chyba ciut inna
moim zdaniem identyczna,



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 276 gości