problem z rozladowywaniem akumulatora BOSH

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krisss_89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw maja 14, 2009 17:11
Lokalizacja: Grudziądz

problem z rozladowywaniem akumulatora BOSH

Post autor: krisss_89 » pn maja 18, 2009 21:48

Witam.

Mój problem polega na tym, ze wyladowuje mi się nowy akumulator. Jakis czas temu wyładowywał mi się stary akumulator, wiec wymienilem go na nowego „BOSH’a Silvera 4”, 60 Ah (mam golfa 1.8 benzyna+gaz)… Elektryk sprawdzil ladowanie i czy z mas nie ucieka prad, i wszystko gralo ok., bo autem jeździłem codziennie. Jakis czas temu przepalila mi się zarowka i wysiadl bezpiecznik, wiec byłem u elektryka, troche pochodzil na wlaczonych światłach i odpalil. Może i był słabszy, chodz nie czulem przy targaniu silnika, ale przez powrot do domu, tj. 8 km przeciez powinien się doładować nawet jadac z radiem… Hm.. po 2 dniach aku wyladowal mi się niemal do zera :/ pojechałem do elektryka, ponownie sprawdzil ladowanie i ponoc wszystko było ok. Postanowiłem wiec reklamowac BOSH’a (hahaha), ale nie przyjeli mi reklamacji, ponieważ aku był sprawny … Co to może być, ze aku trzyma mi przez np. caly dzien bez odpalania silnika, a dwa dni (okolo) już nie… ? Alarm? Mysle i mysle, nad jakims poborem pradu, ale kurcze nie mogę na nic wpaść… radio wykladam z panela, jezdze w miare oszczędzając prad, kurcze no nie wiem … Może to alarm i wyladowal mi się, bo pochodzil u elektryka troche na lampach, albo to przez
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 22:15 przez krisss_89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 18, 2009 21:51

Masz zwarcie i tyle. Na noc odepnij aku i rano podłącz. Jak odpalisz bez problemów to na pewno masz zwarcie. Można spróbować zdiagnozować jak dużo prądu ucieka amperomierzem ale nie pamiętam, którą klemę się odpinało i w obwód się wpina amperomierz.



krisss_89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw maja 14, 2009 17:11
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: krisss_89 » pn maja 18, 2009 22:01

Dziekuje za odp, ponoc amperomierzem obwod mas tez mi elektryk sprawdzal, bylo "0" ucieczki pradu...



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn maja 18, 2009 22:04

kiedyś mialem taką sytuację nawet serwis nie wiedzial o co chodzi, dopiero super elektryk dolnośląski namierzył że jest zwarcie na skrzynce bezpiecznikowej... wymieniłem i było cacy :grin:


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pn maja 18, 2009 22:08

amperomierz multimet nastawiasz na 10 (20) amper bo takie zazwyczaj maja nastawy wpinasz sie pomiedzy + aku a kleme idaca do aku i widzisz jaki prad bierze slyszalem tez przypadki ze pompka centralnego uszkodzona ciagnie prad i rozladowuje aku..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości