Golf III Termostat
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III Termostat
witam panów!
sorrki moze to juz bylo poruszane, ale nie moge tego wyszukac!
Padł mi termostat i chce sobie sam go wymienic!
powiedzcie mi gdzie on sie znajduje w moim golfiku? GOLF III 1.8 ABS,, jakies wskazówki odnosnie wymiany? i czy to duzo roboty jest w moim sliniku wymienic termostat?
pozdrawiam
sorrki moze to juz bylo poruszane, ale nie moge tego wyszukac!
Padł mi termostat i chce sobie sam go wymienic!
powiedzcie mi gdzie on sie znajduje w moim golfiku? GOLF III 1.8 ABS,, jakies wskazówki odnosnie wymiany? i czy to duzo roboty jest w moim sliniku wymienic termostat?
pozdrawiam
Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
-
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
sporo roboty ale nic wybitnie skomplikowanego, a faktycznie jedynie jak mozna sie za to zabac to z kanalu, wtedy jest dojscie dobre , mi zajelo to okolo 2h , wiem tez ze w warsztacie ( 2 lata temu ) cena wymiany byla okolo 40 zl.
w miare dobry termostat firmy VERNE kosztuje okolo 34 zl
pozdrawiam
w miare dobry termostat firmy VERNE kosztuje okolo 34 zl
pozdrawiam
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
___________________________________
wspomaganie przeskadza ale mozna je latwo zdemontowac i na bok ( napinacz- 1sruba i dolna lapa - 2 srubu od bloku i 1sruby poprzeczna miedzy gorna a dolna lapa taka bardzo dluga ) i po klopocie
i zostaje tylko wynienic termastat dzwie sruby i wymiana i skladamy
tylko wez kup tez nowy o-ring
mi zajmuje to 1h z przerwa na papierosa kwestia narzedzi a robilem to wczoraj
pozdrawiam
i zostaje tylko wynienic termastat dzwie sruby i wymiana i skladamy
tylko wez kup tez nowy o-ring
mi zajmuje to 1h z przerwa na papierosa kwestia narzedzi a robilem to wczoraj
pozdrawiam
jak się wie co i jak to godzina wystarczy...jak się dochodzi co i jak odkręcić trzeba trosze sie napocićBondas pisze:wspomaganie przeskadza ale mozna je latwo zdemontowac i na bok ( napinacz- 1sruba i dolna lapa - 2 srubu od bloku i 1sruby poprzeczna miedzy gorna a dolna lapa taka bardzo dluga ) i po klopocie
i zostaje tylko wynienic termastat dzwie sruby i wymiana i skladamy
tylko wez kup tez nowy o-ring
mi zajmuje to 1h z przerwa na papierosa kwestia narzedzi a robilem to wczoraj
pozdrawiam
kup termostat wahler - on ma oryginalnie zapakowane różne uszczelki..
ja przy okazji podciągnąłem pasek od wspomagania bo piszczał przy skręconych na maxa kołach...
- radziodm
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 17:44
- Lokalizacja: Warmia i Mazury /W-wa
o wlasnie ja tak mialem, teraz o wiele szybciej bym to zrobil, ale ogolnie nie ma co sie bac, tylko 2 osoba by sie zdala do przytrzymania wiadra czy czegos, zeby plyn chlodniczy nie porozlewal sie po calym kanalecowboy pisze:
jak się wie co i jak to godzina wystarczy...jak się dochodzi co i jak odkręcić trzeba trosze sie napocić
witam !
Panowie wymieniłem termostat w moim golfiku..... coprawda roboty i nerwów mnie to kosztowało.... ale odkrecilem tylko wspomaganie.... klimy nawet nie ruszałem....i mialem ładne dojscie do termostatu. Wszystko poszło jak należy.
I teraz przystepuje do sprawdzania czy chodzi:
a więc gdy sie zagrzał do temp. 90 st. to powinien sie właczyc wentylator.... jednak cisza.... temperatura wzrasta do 95, 100 stopni a wentylator ani nie drgnie. Zaraz wyjałem wtyczke od czujnika tego co włancza wentylator... i zwarłem kawałkiem przewodu w tej kostce styki... i wentylator ruszył. A wiec szczelił ten czujnik co włancza wentylator? czy cos jeszcze przeoczyłem? bo narazie jak jade a temperatura mi wzrosnie powyzej 90 stopni to włanczam na maxa cieple ogrzewanie... zeby go troche ochlodzic.
z góry dzieki
Panowie wymieniłem termostat w moim golfiku..... coprawda roboty i nerwów mnie to kosztowało.... ale odkrecilem tylko wspomaganie.... klimy nawet nie ruszałem....i mialem ładne dojscie do termostatu. Wszystko poszło jak należy.
I teraz przystepuje do sprawdzania czy chodzi:
a więc gdy sie zagrzał do temp. 90 st. to powinien sie właczyc wentylator.... jednak cisza.... temperatura wzrasta do 95, 100 stopni a wentylator ani nie drgnie. Zaraz wyjałem wtyczke od czujnika tego co włancza wentylator... i zwarłem kawałkiem przewodu w tej kostce styki... i wentylator ruszył. A wiec szczelił ten czujnik co włancza wentylator? czy cos jeszcze przeoczyłem? bo narazie jak jade a temperatura mi wzrosnie powyzej 90 stopni to włanczam na maxa cieple ogrzewanie... zeby go troche ochlodzic.
z góry dzieki
Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości