Golf II a motor 1.9 TDI od passata czy to możliwe ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

scigtczew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 01, 2008 19:34
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Golf II a motor 1.9 TDI od passata czy to możliwe ??

Post autor: scigtczew » czw maja 14, 2009 10:27

chciałem poruszyc temat silnika Do MK2 ... Niestety padł mi .. i zastanawiałem sie nad jednostką 1.9 TDi VW passata z 2005 roku .. Prosił bym o prady .. jesli to wg możliości jest umieszczenie tego motoru .. :?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw maja 14, 2009 11:11

możliwość jest zawsze
kwestia czy sie to opłaca ? czy cie na to stać ? i czy ogarniasz w ogóle trochę temat bo roboty w cholere ! (a z tego co widzę to nie bardzo)



scigtczew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 01, 2008 19:34
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: scigtczew » czw maja 14, 2009 15:25

Zgadza sie ja bym sie tym nie zajmował ... Ewentualni ktos by mi to zrobił .. jesli da rade ..



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw maja 14, 2009 16:41

da rade tylko robota robota i pieniadze, komp, sterowaie gazu i duzo roznego, kosztonego osprzetu. a skoro silnik to i skrzynia. plan ambitny powodzenia


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw maja 14, 2009 17:53

scigtczew pisze:Zgadza sie ja bym sie tym nie zajmował ... Ewentualni ktos by mi to zrobił
no to jest taki mały problem wtedy bo nie wiesz czego sie możesz po aucie spodziwać i jak ktoś to solidnie wykona :P
odpukać w takim wypadku gdyby Ci sie coś zepsuło to nie masz zielonego pojęcia gdzie szukać.



scigtczew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 01, 2008 19:34
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: scigtczew » czw maja 14, 2009 19:12

To Myślicie juz lepiej zainwestować w 1.9 Tdi ka z Golfika 3 ?? chyba troszke lepiej by to podpasowalo niz od Passata



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt maja 15, 2009 00:06

To Myślicie juz lepiej zainwestować w 1.9 Tdi ka z Golfika 3 ??
czy lepiej nie wiem. na pewno prościej i taniej. choć i tak to wydatek rzędu 3 - 4 tyś chcąc to zrobić porządnie a dając komuś to pewno ok 6 tyś zł



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 15, 2009 06:56

Całkowicie zgadzam się z kolegą To_mas, .
Przy takiej przekładce jest mnóstwo przeróbek i dochodzi jeszcze elektronika.
Jak ktoś Ci to zrobi po swojemu,to w razie jakiejkolwiek awarii,nie będziesz wiedział gdzie ręce włożyć...
W/g mnie najlepsze rozwiązanie to 1,6TD,nie jest tak drogi jak TDI,a robotę robi taką,że ohoho :grin: ...



scigtczew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 01, 2008 19:34
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: scigtczew » ndz maja 17, 2009 05:40

naprawde wolał bym tego Diesel-a wstawić niz cos zagazowanego ...



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 17, 2009 09:08

Przy takiej przekładce jest mnóstwo przeróbek i dochodzi jeszcze elektronika.
jeśli masz silnik z auta gdzie jest on poprzecznie osadzony to jeśli masz komplet z łapami i i wewnętrzne przeguby to pozostaje ci robić układ zmiany biegów ( linki)
potem pozostaje zainstalować w elektronikę i programik.
ja bym polecał silnik na pompie wtryskowej bo jak ylko u porasz się z mechaniką to zakładasz pompę mechaniczną i zanm się uporasz z elektroniką to autem możesz jeździć i w razie awarii jest trochę taniej doprowadzić go do porządku.
największe możliwości rozwoju oferuje silnik AGR nowego typu który układ korbowo tłokowy żywcem przejął od PD-ka co daje możliwości dużych przyrostów mocy bez ryzyka wykorbienia silnika



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 49 gości