no i tak myslalembloksi pisze:na 100 % bedziesz wymieniał kasetke z lewarkiem przechodziłem to 4 miesiące temu
zmiana skrzyni z 4 na 5
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:34
- Lokalizacja: Słubice
- Kontakt:
mr_simon, tak ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nim się przejedzie 500 tkm to coś innego się pewnie rozleci![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zresztą musisz napisać coś więcej, krótkie, czy długie dystanse...
Ja zwykle do 50 km robię i 4 biegowa sprawdza się wyśmienicie, nie zmieniałbym na 5 i zostane przy moim zdaniu.
Pozd.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nim się przejedzie 500 tkm to coś innego się pewnie rozleci
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zresztą musisz napisać coś więcej, krótkie, czy długie dystanse...
Ja zwykle do 50 km robię i 4 biegowa sprawdza się wyśmienicie, nie zmieniałbym na 5 i zostane przy moim zdaniu.
Pozd.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42329
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nie wiem jak to jest w mk2 ale w mk3 silnik 1.4 skrzynia V ma inne przełozenie na piątym biegu niż skrzynia IV na czwartym, ale jak mówie, nie wiem jak jest w mk2
zminiłem w swoim skrzynie z IV na V i wcale nie załuje
w mieście tez jezdze sporo na piątce a na trasie wiadomo
silniczek lzej pracuje, jest o wiele ciszej, także warto było
przerobek praktycznie zadnych poza łapą(którą sam mechanik zrobił) i wycięciem jakiejś blachy zeby piątka wchodziła)
za wymiane na wiosce zapłaciłem 50 zł
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 13:40
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 459 gości