Przekaźniki świateł w MK III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arthuras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:10
Lokalizacja: Oława

Przekaźniki świateł w MK III

Post autor: arthuras » czw sty 12, 2006 21:57

witam,
czy ktoś się może orientuje, w które kable (kolory) podpiąć przekaźniki ?, chodzi mi o to by były schowane w desce.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw sty 12, 2006 22:08

ja bym proponował podłaczyc przekazniki jak najblizej lamp i akumulatora poniewaz seryjne kable juz sa słabej kondycji i załozenie przekaznków pod deska koło skrzynki z bezpiecznikami moze dac marny efekt.



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » czw sty 12, 2006 22:12

Przemo440 pisze:poniewaz seryjne kable juz sa słabej kondycji i załozenie przekaznków pod deska koło skrzynki z bezpiecznikami moze dac marny efekt.
Nie zgodzę się z tym, przewód to przewód, nie straci swojej kondycji, chyba że jest przerwany. Jesli chodzi o montaż przekaźników to najlepiej umieścić je w komorze silnika, wtedy bedzie łatwy dostep do zdiagnozowania ewentualnych usterek oświetlenia.



Awatar użytkownika
arthuras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:10
Lokalizacja: Oława

Post autor: arthuras » czw sty 12, 2006 22:18

Rafał G2 pisze: Jesli chodzi o montaż przekaźników to najlepiej umieścić je w komorze silnika, wtedy bedzie łatwy dostep do zdiagnozowania ewentualnych usterek oświetlenia.
a co z wodą ? opady deszczu czy coś w tym stylu, nie zaszkodzą przekażnikom ?
I jak to zrobić, żeby nie trzeba było ciąć kabli ?



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » czw sty 12, 2006 22:26

Jak będą umieszczone wysoko to nic im nie zaszkodzi, więc spokojnie można je montować, kabli nie trzeba ciąć, wystarczy dorobić krótkie odcinki przewodów które podłaczamy do żarówki i do orginalnej wtyczki. Tutaj masz link do przeróbki w golfie 2, napewno Ci się przyda... http://vwgolf.pl/golf2/porada15.html



Awatar użytkownika
arthuras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:10
Lokalizacja: Oława

Post autor: arthuras » czw sty 12, 2006 22:34

thx, poradę znam :)



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt sty 17, 2006 00:09

Rafał G2 pisze:
Przemo440 pisze:poniewaz seryjne kable juz sa słabej kondycji i załozenie przekaznków pod deska koło skrzynki z bezpiecznikami moze dac marny efekt.
Nie zgodzę się z tym, przewód to przewód, nie straci swojej kondycji, chyba że jest przerwany. Jesli chodzi o montaż przekaźników to najlepiej umieścić je w komorze silnika, wtedy bedzie łatwy dostep do zdiagnozowania ewentualnych usterek oświetlenia.
alez ma wpływ kable podlegaja utlenianiu i sa poprzegrzewane i traca swoje własnosci osłabiając napiecie na zarówce



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » wt sty 17, 2006 09:52

A przypadniem MK III nie ma już przekaźnika w standardzie? Z tego co pamiętam to w MK II taka poprawka jest wskazana, natomiast w MK III VW poprawił ten feler



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt sty 17, 2006 16:39

rydzu pisze:A przypadniem MK III nie ma już przekaźnika w standardzie? Z tego co pamiętam to w MK II taka poprawka jest wskazana, natomiast w MK III VW poprawił ten feler
hehe własnie nie poprawił to samo jest co w mk2 :D



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr sty 18, 2006 09:23

Faktycznie, spadek napięcia na żarówce dochodzi nawet do 2V, trzeba będzie to znowu poprawić :-)



Awatar użytkownika
kulfi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: sob lis 05, 2005 16:13
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: kulfi » śr sty 18, 2006 11:35

rydzu pisze:Faktycznie, spadek napięcia na żarówce dochodzi nawet do 2V, trzeba będzie to znowu poprawić :-)
mam nadzieje ze zrobisz jakieś fajne fotostory na twojej stronce
Ps. często tam zaglądam :pub:
Terz bym załorzył te przekaźniki


POMOGŁEM >>>>WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA (POMÓGŁ)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a27a21eb377a4053.html][img]http://images21.fotosik.pl/15/a27a21eb377a4053med.jpg[/img][/url] mój golf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87978 nowe foty str.2

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr sty 18, 2006 12:03

Ciesze sie że strona się podoba, to tylko nakręca mnie do dalszego jej tworzenia. Serwer ma 100 MB więc jeszcze troszeczkę miejsca mam :-)

Kilka opisów musi poczekać aż zrobi sie cieplej, nie chce mi się grzebać w samochodzie przy - 10 na zewnątrz.

Od marca zostanę szczęśliwym ojcem więc też zapewne ucierpi na tym moja aktywność w przerabianiu strony a co za tym idzie w ilości modyfikacji mojego samochodu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 271 gości