Wysokie obroty NZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wysokie obroty NZ
Witam
Mam taki oto problem
Obroty mam lekko za wysokie. Tak na oko (nie mam obrotomierza) to ok 2000 na luzie i są stałem. Zarówno na benzynie jak lpg. Wymieniłem czujniki temp. i dalej to samo. Przepustnica była czyszczona. Dodatkowo na lpg po osiągnięciu ok 90 stopni chodzi jak by nie palił na wszystkie gary i wtedy coś syczy w okolicy przepustnicy. Jak odłączę przeplywke to chodzi normalnie tylko z większymi obrotami. Czy to przepływka sie zawiesza?
Mam taki oto problem
Obroty mam lekko za wysokie. Tak na oko (nie mam obrotomierza) to ok 2000 na luzie i są stałem. Zarówno na benzynie jak lpg. Wymieniłem czujniki temp. i dalej to samo. Przepustnica była czyszczona. Dodatkowo na lpg po osiągnięciu ok 90 stopni chodzi jak by nie palił na wszystkie gary i wtedy coś syczy w okolicy przepustnicy. Jak odłączę przeplywke to chodzi normalnie tylko z większymi obrotami. Czy to przepływka sie zawiesza?
Słuchaj, miałem NZ-a i z tego co pamiętam to w digijet (pełny wtrysk) nie ma silniczka krokowego więc to nie to. Ja bym Ci polecił przeczyścić przepustnicę i sprawdzić sondę lambda...
Pozdro!
Pozdro!
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pablo111l, do sprawdzenia zawór podnoszacy obroty na zimnym silniku. Może sie zepsuł i nie zamyka się na ciepłym. Jak obroty wyglądają w zależności od temperatury?
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 12:24 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przy wlocie do wtrysku, po stornie pasażera u dołu. Dam ci fotkę wieczorem będe mógł przypomnij. I kable do niego do grzania dochodza. Z tym że jeśli już na zimnym są podobnie wysokie to może jest to tylko kwestaia regulacji wolnych obrotów śróba na wtrysku
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 13:23 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie mogę, siedze w pracy mam zablokowany dostęp do pewnych stron w tym fotosika. Wieczorem, jeśli nikt wcześniej nie pokaże. Ale znajdziesz, przy wtrysku pod rurą od filtra co do niego dochodzi.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jest i zawór:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3f ... e3089.html
i śróba na wtrysku. To i to ma znaczenie na obu paliwach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3f ... e3089.html
i śróba na wtrysku. To i to ma znaczenie na obu paliwach
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
http://www.vagcat.com/p/B009/016700.png
element 17, podłączony do rury nad wtryskiem jak linia przerywana na obrazku pkazuje
element 17, podłączony do rury nad wtryskiem jak linia przerywana na obrazku pkazuje
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
odłączyłem ten zawór i zmian nie ma
a czy to c ja zaznaczyłem to jest ta śruba regulacyjna?
i jakie to ma znaczenie dla gazu?
Pytam bo gaz i tag razem z powietrzem idzie a nie przez wtryski
A skolei z moim drumim problemem, że na ciepłym silniku na gazie nie chce za bardzo chodzić (jak by mu powietrza brakowało) to kilka razy po rzad odpalam rozgrzewam i przełączam na gaz i jest dobrzeale przy 3 - 4 próbie dalej lipa. nie chce chodzić.
a czy to c ja zaznaczyłem to jest ta śruba regulacyjna?
i jakie to ma znaczenie dla gazu?
Pytam bo gaz i tag razem z powietrzem idzie a nie przez wtryski
A skolei z moim drumim problemem, że na ciepłym silniku na gazie nie chce za bardzo chodzić (jak by mu powietrza brakowało) to kilka razy po rzad odpalam rozgrzewam i przełączam na gaz i jest dobrzeale przy 3 - 4 próbie dalej lipa. nie chce chodzić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 577 gości