Rura kolektorowa, katalizator - Problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grizmol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 16:30
Lokalizacja: Bialystok

Rura kolektorowa, katalizator - Problem

Post autor: Grizmol » ndz kwie 05, 2009 03:04

Witam! Samochód to Golf II 1.8 GTI silnik PL 129KM

Pękły siateczki w rurze kolektorowej i golfik stał się głośny nie do wytrzymania. Problem polega na tym że nigdzie nie mogę znaleźć zamiennika. W katalogu autoland wyświetlił się zamiennik razem z katalizatorem (jako całość) za 3000zł na zamówienie :kac:

Czy ktoś się spotkał już z tym problemem ? Czy może będzie pasowała rura od innego modelu + strumiennica. Poniżej wstawiam schemat układu o który chodzi.

Zaznaczam że katalogi izamet, asmet, polmostrow były sprawdzane i nie produkują do tego zamienników. Spawanie tez nic nie nie dało.

Obrazek



Awatar użytkownika
mono
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lis 25, 2008 19:46
Lokalizacja: Wrocław/Muchobór Wlk.
Kontakt:

Post autor: mono » śr maja 13, 2009 13:15

Wydaje mi się że chodzi Ci o tzw. "dwuzłącze"

http://moto.allegro.pl/item589662218_zl ... _seat.html

z jednej strony przykręca się je do kolektora na 6 śrub, a z drugiej spawa


MK3 GTi XX Jahre :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2657137#2657137

jez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 10:37
Lokalizacja: Bytom

Re: Rura kolektorowa, katalizator - Problem

Post autor: jez » śr maja 13, 2009 23:34

Grizmol pisze: Pękły siateczki w rurze kolektorowej
łącznik elastyczny. tzw portki
Grizmol pisze: Czy ktoś się spotkał już z tym problemem ?
Owszem miałem ten problem niedawno w swoim autku. Wspawali mi tylko łączniki elastyczne, bo okazało się ze nie dostali z właściwym rozstawem śrub. Musisz znaleźć kumatych ludzi. Da się tez zrobić w tamtym miejscu zwykłe rury a łącznik elastyczny dać niżej i pojedynczy, choć to już rzeźbienie :helm:

No chyba ze sam umiesz spawać to ku 2 sztuki np tutaj http://moto.allegro.pl/item628245201_la ... _alfa.html i wstaw samemu :)
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 23:44 przez jez, łącznie zmieniany 2 razy.


"Amerykańskie światła mijania są symetryczne, czyli świecą zgodnie z logika na wprost. Europejskie muszą mieć zarys asymetryczny. Strumień światła po prawej stronie jest odchylony w prawo, aby auta mogły oślepiać przechodniów i aby pobocze drogi było lepiej oświetlone niż jezdnia na wprost." :D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości