Wysokie obroty NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Wysokie obroty NZ

Post autor: pablo111l » śr maja 13, 2009 09:41

Witam
Mam taki oto problem
Obroty mam lekko za wysokie. Tak na oko (nie mam obrotomierza) to ok 2000 na luzie i są stałem. Zarówno na benzynie jak lpg. Wymieniłem czujniki temp. i dalej to samo. Przepustnica była czyszczona. Dodatkowo na lpg po osiągnięciu ok 90 stopni chodzi jak by nie palił na wszystkie gary i wtedy coś syczy w okolicy przepustnicy. Jak odłączę przeplywke to chodzi normalnie tylko z większymi obrotami. Czy to przepływka sie zawiesza?



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » śr maja 13, 2009 11:03

Słuchaj, miałem NZ-a i z tego co pamiętam to w digijet (pełny wtrysk) nie ma silniczka krokowego więc to nie to. Ja bym Ci polecił przeczyścić przepustnicę i sprawdzić sondę lambda...
Pozdro! :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » śr maja 13, 2009 11:22

Przepustnica czyszczona. Sonda coś pokazuje, ale za bardzo nie reaguje na gaz. Ale to nie to bo to samo jest niezależnie od tego czy sonda jest wpieta czy nie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 13, 2009 12:23

pablo111l, do sprawdzenia zawór podnoszacy obroty na zimnym silniku. Może sie zepsuł i nie zamyka się na ciepłym. Jak obroty wyglądają w zależności od temperatury?
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 12:24 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » śr maja 13, 2009 12:35

Paweł Marek pisze:pablo111l, do sprawdzenia zawór podnoszacy obroty na zimnym silniku. Może sie zepsuł i nie zamyka się na ciepłym. Jak obroty wyglądają w zależności od temperatury?
a w którym miejscu on jest?
od odpalenia są mniej wiecej takie sam
nieznaczne wahania (ledwo wyczówalne słuchowo)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 13, 2009 13:23

Przy wlocie do wtrysku, po stornie pasażera u dołu. Dam ci fotkę wieczorem będe mógł przypomnij. I kable do niego do grzania dochodza. Z tym że jeśli już na zimnym są podobnie wysokie to może jest to tylko kwestaia regulacji wolnych obrotów śróba na wtrysku
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 13:23 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » śr maja 13, 2009 13:29

ja mam zdjęcie silnika
to jak możesz to zaznacz co gdzie jest Obrazek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 13, 2009 14:18

nie mogę, siedze w pracy mam zablokowany dostęp do pewnych stron w tym fotosika. Wieczorem, jeśli nikt wcześniej nie pokaże. Ale znajdziesz, przy wtrysku pod rurą od filtra co do niego dochodzi.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » śr maja 13, 2009 14:31

mi sie wydaje ze to kwestia regulacji jak napisał kolega Paweł MArek przy wtrysku.... :smoke:
Pozdrawiam!


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » śr maja 13, 2009 14:44

ale na gazie jest podobnie
a gazownik niedawno regulował mieszanke

[ Dodano: 13 Maj 2009 14:50 ]
to jest ten zawór czy śruba do regulacji? Obrazek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 13, 2009 15:23

Jest i zawór:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3f ... e3089.html
i śróba na wtrysku. To i to ma znaczenie na obu paliwach


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » śr maja 13, 2009 18:24

a możesz mi zaznaczyć na rysunku w którym miejscu sie znajduje?
bo jakoś nie zauważyłem tego elementu, albo jest gdzieś włozony



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 13, 2009 21:04

http://www.vagcat.com/p/B009/016700.png
element 17, podłączony do rury nad wtryskiem jak linia przerywana na obrazku pkazuje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » wt maja 19, 2009 13:44

odłączyłem ten zawór i zmian nie ma
a czy to c ja zaznaczyłem to jest ta śruba regulacyjna? Obrazek
i jakie to ma znaczenie dla gazu?
Pytam bo gaz i tag razem z powietrzem idzie a nie przez wtryski
A skolei z moim drumim problemem, że na ciepłym silniku na gazie nie chce za bardzo chodzić (jak by mu powietrza brakowało) to kilka razy po rzad odpalam rozgrzewam i przełączam na gaz i jest dobrzeale przy 3 - 4 próbie dalej lipa. nie chce chodzić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości