Jak w temacie. Przygotowuję się do wymiany uszczelki pod klawiaturą bo silnik jest cały czas w oleju. Nie ubywa go zbyt wiele ale cały czas jest brudny. W związku z tym chciałbym się zapytać czy ta czynność jest bardzo skomplikowana ? Może ma ktoś jakiś opis jak to zrobić ? Czy po prostu odkręcam pokrywę zaworów wyjmuje uszczelkę zakładam nową i skręcam ? Tak zastanawiam się czy jak odkręcę pokrywę czy nie wycieknie mi olej ?
A pytanie nr 2 to duże spalanie. Nie oczekuje cudów ale kiedyś ten silnik palił ok 8-9 litrów przy normalnej jeździe a teraz przy ekonomicznej jeździe ok 14 (nie przekraczam 80 km, skrzynia czterobiegowa) Kumpel który ostatnio jechał za mną mówi że na skrzyżowaniu czuć jak by nieprzepalone paliwo. Czyli jakby dostawał zawile paliwa i nie spalił go. Gdzie szukać przyczyny ? Świece dobre, przewody dobre, filtry wymieniane niedawno.
NZ wymiana uszczeli pod klawiaturą oraz zmiejszenie spalania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
sciagasz pokrywe zaworów potem musisz papierkiem sciernym jakims 280 poczyscic cała powierzchnie gdzie dolega uszczelka jak i głowice jak i pokrywe zaworów.. na koniec jak jest czysto jak ta lala to odtłuscic musisz czymc np morsem.. i zakładasz nowa uszczelke... troche to trwa zeby dobrze to zrobic... a jesli chcesz by nie ciekło to musisz to zroic jak nalezy... w kacikach gdzie sa gumki uszczelki mozesz lekko maznac silikonem...
z spalaniem moze byc wiele rzeczy... sprawdz sonde.. przepływomiesz.... na poczatek...
z spalaniem moze byc wiele rzeczy... sprawdz sonde.. przepływomiesz.... na poczatek...
- lukasfenix
- Gadatliwa bestia
- Posty: 648
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
- Lokalizacja: Poznań
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 276 gości