element metalowo-gumowy w wahaczu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

paks
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 12:46
Lokalizacja: PL

Post autor: paks » sob maja 09, 2009 13:33

Podepnę się pod temat. :bigok:

Po wymianie tych tulei mam problem z kierownicą.
Jadąc prosto kierownica jest przekręcona w lewą stronę.
Ze względu na zapieczone śruby wymiana obyła się bez demontażu wahaczy, więc to chyba nie ma wpływu na zbieżność.
Wystarczy przestawić kierownicę na frezie czy problem jednak tkwi w zbieżności?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/91/ad72705ce2fca9ce.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 09, 2009 15:31

paks pisze:Ze względu na zapieczone śruby wymiana obyła się bez demontażu wahaczy,
zapieczone śruby czego? Chcesz powiedzieć że wymieniłeś tuleje nie odkręcając srub które je trzymają?



paks
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 12:46
Lokalizacja: PL

Post autor: paks » sob maja 09, 2009 18:39

sas_gti pisze:zapieczone śruby czego?
sworznia i ta która wchodzi poziomo w belkę
sas_gti pisze:Chcesz powiedzieć że wymieniłeś tuleje nie odkręcając srub które je trzymają?
to takie rzeczy są możliwe ????????

chyba to jest oczywiste, że tą od tylnej tulei musiałem odkręcić


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/91/ad72705ce2fca9ce.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości