TANIA JAZDA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

TANIA JAZDA

Post autor: ryba_71 » wt sty 10, 2006 15:42

Co dolewacie do "red bula" aby na nim jeździć?
Czy ktoś ma doświadczenie z jazdą na roślinnym z dodatkiem DFX?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt sty 10, 2006 17:06

ja mam doswiadczenie w jezdzie moim TDi na rozlinnym z dodatkiem zwyklej ropy :)

smiga bez problemu nawet w proporcjach 80/20 OR/ON tylko przy wyzszych temperaturach.
W niskich temp. moga bys problemy z odpalaniem auta poza tym nie zauwazylem problemow :) pali tyle samo i ma takie same osiagi.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » śr sty 11, 2006 10:55

Adamm a nie dolewasz żadnych dodatków. Czysta ropa i czysty OR.
Jak długo tak jeździsz?, czy coś modyfikowałeś?. Czytałem że przy nieuszlachetnionym OR mogą tworzyć się nagary i przytykać wtryskiwacze (nie rozpyla prawidłowo paliwa).
A jeszcze jedno nie kopci Ci na biało.



Ksys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Ksys » śr sty 11, 2006 11:00

na bialo może troche kopcic,bo w or mże być troche wody,czysty or nadaje sie do jazdy ale potrzebny jest wymiennik ciepła,dzieki któremu temp or osiągnie ok.52st,kiedy t bedzie natyle rzadki by nie zniszczyć popmy.za gesty powoduje zbyt wielkie przeciążenie pompy i sie rozlatuje:)znajomy zimą wymienił 2 pompy,latem wszystko ok jest:)nagary moga sie tworzyć,ale jak sie przejeździ kilkadziesiąt tys.km to mozna dopiero cis na ten tematmówic.nie przetestowano tego u nas jeszce chyba na tyle,na zachodzie mają wieksze pojecie o tym.pki co usiłuje skonstruować taki wymiennik ciepłaktóry wemp. zimowej pozwoli na odp. rozgrzanie oleju.jak cos wymyśle to napisze to gdzies na forum,bo szukam rozwiązania taniego i takiego co by można wdomu zrobić:)trudne to raczej nie bedzie:)
pozdrawiam


Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sty 11, 2006 13:36

tak wlasnie jezedze (tzn jak bylo cieplo na zime dalem sobie spokoj) czysty OR i czysty ON i wszysto ok. Nie kopci mi na bialo, wtryski wyjmowalem jakis czas temu oczyscilem i za jakis czas wyjme dla porownania :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości