Dwie pompy paliwa = jedna pompa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
un86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 10, 2007 00:16
Lokalizacja: Lublin

Dwie pompy paliwa = jedna pompa

Post autor: un86 » pt maja 08, 2009 18:33

Witam,

mam pytanko dotyczące pomp paliwa w silniku 1.8 16V PL, normalnie jest tam pompa wewnątrz baku która daje ciśnienie chyba około 4.2 plus akumulator paliwa. Jaką pompę powinienem kupić aby zastąpić ten układ jedną pompą ?

czy taka 6barowa będzie ok ?
http://allegro.pl/item610791321_pompa_p ... STOSOWANIE

btw. szukałem na forum, ale coś mi wyszukiwarka nie działa, bo tylko pierwsz strona wyników się pokazuje :/

dzięki za pomoc i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt maja 08, 2009 19:58

ta w baku tylko podaje do właściwej pompy paliwa ktora jest pod podłogą przy belce i ona nie daje na pewno az ponad 4 bary. Za to właściwa pompa owszem.
Co do tej pompy z allegro to sie nie wypowiem.



Awatar użytkownika
un86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 10, 2007 00:16
Lokalizacja: Lublin

Post autor: un86 » pt maja 08, 2009 20:14

sas_gti pisze:ta w baku tylko podaje do właściwej pompy paliwa ktora jest pod podłogą przy belce i ona nie daje na pewno az ponad 4 bary. Za to właściwa pompa owszem.
Co do tej pompy z allegro to sie nie wypowiem.
hmm sprawdzałem taki ustrojstwem i daje ta pompa wewnętrzna ponad 4, ale mniejsza o to, jaką powinienem kupić pompę aby zastąpić te 2 które są oryginalnie ?

ta z allegro to aż taki szajs ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 08, 2009 20:33

un86 pisze:czy taka 6 barowa będzie ok ?
powinna być, ale to chyba pompa pod podłogę, a taka musi mieć drugą w baku. Raczej nie uda ci się znaleźć pompy 6 barowej do utopienia w baku.

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 8:35 pm ]
z drugiej strony z pompami to jest tak że dają o wiele wyższe ciśnienie niż nominalne, bo to nominalne to jest takie jak panuje maksymalnie w układzie wtryskowym obniżone przez regulator.
Podejrzewam że wystarczyła by pompa 4 barowa do MK3, ale bez kombinacji jej w baku od mk2 nie umieścisz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
un86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 10, 2007 00:16
Lokalizacja: Lublin

Post autor: un86 » pt maja 08, 2009 23:34

właśnie o to mi chodzi, żeby była zewnętrzna :) jutro zamówię zatem :]



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości