Wymiana uszczelki pod pokrywą od zaworów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana uszczelki pod pokrywą od zaworów
Mam takie pytanie, chce samemu wymienić uszczelkę pod pokrywą od zaworów bo zaczyna mi się pocić w jednym miejscu. Mam dostęp do klucza dynamometrycznego. Jakie powinny być siły ustawione na nim dla silnika ADY 2.0 8V? Na co zwrócić uwagę przy wymianie uszczelki?
Dodam że nowa kupiona jest gumowa, bo i taka wg katalogu tam powinna iść.
Dodam że nowa kupiona jest gumowa, bo i taka wg katalogu tam powinna iść.
10 Nmazizi pisze:Jakie powinny być siły ustawione na nim dla silnika ADY 2.0 8V?
To dosyc prosta operacja. Jak bedziesz wkladal nowa uszczelke, to pamietaj, aby te uszczelke polokragla po lewej stronie i polokragla wkladke po drugiej przykleic smarem do golwicy, a potem jak bedziesz skrecal, to w miare rownomiernie z kazdej strony.azizi pisze:Na co zwrócić uwagę przy wymianie uszczelki?
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
[url=http://ataraxia.wrzuta.pl/audio/eakvcc4hkp/the_prodigy_-_diesel_power][img]http://r9.fodey.com/2046/61a3a48da0b74e018a946fbf80536f52.0.gif[/img][/url]
W sumie to faktycznie nie dociskałem śruby, pomyślałem że trzeba wymienić i tyle ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uszczelkę już mam ale skoro tak piszecie to może faktycznie jutro sobie ją docisnę, umyję miejsce gdzie się poci i będę obserwować.
klex1 dzięki za info o sile. O co chodzi z tym smarem i czy coś innego można zastosować bo nie posiadam takiego? Rozumiem że mówisz o tych wypukleniach tej całej uszczelki, po obu jej stronach, tak?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uszczelkę już mam ale skoro tak piszecie to może faktycznie jutro sobie ją docisnę, umyję miejsce gdzie się poci i będę obserwować.
klex1 dzięki za info o sile. O co chodzi z tym smarem i czy coś innego można zastosować bo nie posiadam takiego? Rozumiem że mówisz o tych wypukleniach tej całej uszczelki, po obu jej stronach, tak?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Tak dokladnie, z tym ze podklejanie na smar poradzil mi mechanik, jesli mialbym te uwypuklenia osobno (czyli uszczelke 3 czesciowa), ja natomiast mialem uszczelke w jednym kawalku i zrobilem to w ten sposob, jak sie zaklada filtr oleju - przesmarowalem uszczelke z jednej i drugiej strony olejem przy pomocy palca i nie cieknie ani nie poci sie - elegancko i suchutko.azizi pisze:Rozumiem że mówisz o tych wypukleniach tej całej uszczelki, po obu jej stronach, tak?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 11:12 przez klex1, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://ataraxia.wrzuta.pl/audio/eakvcc4hkp/the_prodigy_-_diesel_power][img]http://r9.fodey.com/2046/61a3a48da0b74e018a946fbf80536f52.0.gif[/img][/url]
ten motyw z olejem znam i stosuje ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dokręcę najpierw lekko śrubę przy tym poceniu się i zobaczę co będzie w tygodniu, jak nie pomorze to i tak nową uszczelkę mam więc zmienię ją![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dziękuję wszystkim za pomoc
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dokręcę najpierw lekko śrubę przy tym poceniu się i zobaczę co będzie w tygodniu, jak nie pomorze to i tak nową uszczelkę mam więc zmienię ją
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dziękuję wszystkim za pomoc
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 376 gości