Sterownik alarmu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

4m4ru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 22:30
Lokalizacja: Mazury

Sterownik alarmu

Post autor: 4m4ru » śr maja 06, 2009 23:24

Witam.
Mój golf co jakiś czas potrafi zgasnąć. Z tego co doczytałem na forum doszedłem do tego, że problem leży po stronie sterownika fabrycznego alarmu (odcięcie zapłonu).
Znalazłem to ustrojstwo, rozkręciłem i mam w 2 miejscach wetknięte zapałki (co widać na zdjęciu). Numer części - 1H0 953 233 B
[img=http://img141.imageshack.us/img141/916/obraz015a.th.jpg]
Sytuacja wygląda tak, że kiedy mi zgaśnie często wystarczy przyłożyć pięścią w miejscu gdzie siedzi ten sterownik i auto odpala.
Znalazłem na szrocie taki sam sterownik, te same numery, załadowałem i nic, nawet nie odpalił. Czy może to być kwestia jakiegoś zakodowania? Dodam, że centralny i alarm włączam z pilota a nie fabrycznego kluczyka.



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » czw maja 07, 2009 08:15

A czy przypadkiem wraz z nowym sterownikiem alarmu, nie kupiłeś też innego kodu immobiliser'a ??? Nie pamiętam jak jest w mk3, czy ten moduł odpowiada za immo ???

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 07, 2009 11:18

zapałki widzę w trzech miejscach - to twoja robota? Zamykają obwody na przekaźnikach żeby auto chodziło. O kodowaniu znajdziesz na forum


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » czw maja 07, 2009 11:43

Powiem tak. jeśli zapałki trzymają te elektro magnesy żeby auto chodziło to albo jest uwalone napięcie sterujące przełączeniem przekaźników tych ze właśnie albo same przekaźniki po prostu trzeba wymienić i będzie po robocie :) :bigok:


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » czw maja 07, 2009 12:04

Miałem to samo ze sterownikiem auto alarmu w swoim pasku, to najprędzej będą zimne luty na którymś z obwodów elektrycznych, na pierwszy rzut oka wszystko w pożądku, mi gość poprzelutowywał zimne luty i jak ręką odjął, do tej pory pali jak ta lala.

Moja rada: Wykręć daj elektronikowi płytke, niech sprawdzi zimne luty, przelutuje i po kłopocie

Pozdrawiam


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » czw maja 07, 2009 12:28

właśnie zapomniałem o zimnych lutach bo to tez podstawa do sukcesu. kolega Krokulec ma całkowita racje :) :grin:


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » czw maja 07, 2009 13:24

To fakt, zapomniałem, że zimne luty też leczyłem, bo mi się fabryczny alarm nie uzbrajał. :grrr:

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

4m4ru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 22:30
Lokalizacja: Mazury

Post autor: 4m4ru » czw maja 07, 2009 17:48

Te zapałki to poprzedni właściciel :) wetknięte są właśnie żeby zamykać obieg czy jakoś tak, bez tego nie odpale.
Posprawdzam w takim razie zimne luty.
mam jeszcze pytanie.. coraz bardziej rozwala mi się mój jedyny pilot. Czy można jakoś dokupić same piloty czy trzeba wymienić razem ze sterownikiem? Jeśli trzeba wymienić całość to czy są takie sterowniki, które pasują do tych wtyczek w MK3? Póki co jestem w tym zielony :blush:



Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

Post autor: ...radek... » czw maja 07, 2009 21:24

mialem to samo tylko zamiast zapalek-kawalki papieru. podjechalem do elektryka i w jakis sposob to ominal (chyba) :bajer:
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 21:31 przez ...radek..., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 07, 2009 21:43

4m4ru pisze:Te zapałki to poprzedni właściciel wetknięte są właśnie żeby zamykać obieg czy jakoś tak, bez tego nie odpale.
Posprawdzam w takim razie zimne luty.
mam jeszcze pytanie.. coraz bardziej rozwala mi się mój jedyny pilot. Czy można jakoś dokupić same piloty czy trzeba wymienić razem ze sterownikiem? Jeśli trzeba wymienić całość to czy są takie sterowniki, które pasują do tych wtyczek w MK3? Póki co jestem w tym zielony
z tym że pilot to masz raczej od dokladanego alarmu który niema nic wspólnego z tym fabrycznym


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

4m4ru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 22:30
Lokalizacja: Mazury

Post autor: 4m4ru » czw maja 07, 2009 22:48

Więc czy wymiana pilota wiąże się również z wymianą centralki od alarmu? Nigdzie żadnego dodatkowego alarmu nie widziałem... Raz mi się włączył i wył przerywanym klaksonem więc chyba to fabryczny tylko.



Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » czw maja 07, 2009 23:30

Jeżeli fabryczny to chyba w kluczyku, przynajmniej ja taki mam, a można drugi dorobić i zestroić z fabrycznym alarmem tylko w ASO


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 08, 2009 08:04

4m4ru, możesz mieć tylko sterownik centralnego zamka dołożny i do tego pilot. Szukaj go gdzieś koło pompki w bagażniku, albo nad skrzynką bezpieczników, może daj fotkę pilota. Czasem jeśli sterownik lub alarm nie jest stary jakiś, to można dostać do tego nowy pilot. Ale wówczas musisz i tak mieć instrukcję do wkodowania tego nowego pilota, która jest dołączona do danego alarmu czy sterownika. Może się okazać że nie znajdziesz i wówczas kupno nowego sterownika za niecałą stówę plus montaż samodzielny lub za drugą stówe jest mniejszym kłopotem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

4m4ru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 22:30
Lokalizacja: Mazury

Post autor: 4m4ru » ndz maja 17, 2009 20:36

Panowie, chciałbym uzyskać odpowiedź na następujące pytanie: czy mogę to cudo (sterownik fabrycznego alarmu)
Obrazek
podmienić na jakiś inny alarm kupiony chociażby na allegro, jak np taki lub taki ??
Czy wystarczy go podmienić czy trzeba jakoś specjalnie zaprogramować?

Jeśli nic nie trzeba robić to co mogło być przyczyną tego, że po podmianie sterownika oryginalnego na drugi auto nadal nie chciało odpalić?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 350 gości