Traci moc przy 160/h, silnik TDI po swapie z MK4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Traci moc przy 160/h, silnik TDI po swapie z MK4
serdecznie witam.
mam pewien problem otoz niedawno zakupilem golfa 3 (1992) z silnikiem od golfa 4 (2002) no i gdy jade np 160km\h próbuje wiecej wycisnac(wciskajac gaz do dechy) nagle silnik jakby traci moc..........nie wiem kompletnie dlaczego....czy to moze byc wina turbiny,lub przepływki wyjsciowej?? zabardzo sie na tym nie znam pomozcie jak mieliscie taka przypadlosc w swoim aucie....dzieki pozdrawiam.
mam pewien problem otoz niedawno zakupilem golfa 3 (1992) z silnikiem od golfa 4 (2002) no i gdy jade np 160km\h próbuje wiecej wycisnac(wciskajac gaz do dechy) nagle silnik jakby traci moc..........nie wiem kompletnie dlaczego....czy to moze byc wina turbiny,lub przepływki wyjsciowej?? zabardzo sie na tym nie znam pomozcie jak mieliscie taka przypadlosc w swoim aucie....dzieki pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 11:29 przez BANANOWY, łącznie zmieniany 1 raz.
kamil
kres mocy silnika... To jakbyś na nizszym biegu trzymał opór gaz w podłogę... masz obrotmomierz?? jakie masz przełożenie skrzyni biegów w stosunku do obrotów silnika... jaka skrzynia do tego motoru...
[ Dodano: 04-05-09, 00:07 ]
[ Dodano: 04-05-09, 00:07 ]
sam niestety jeszcze nie wiem co to jest...BANANOWY pisze:lub przepływki wyjsciowej??
- 18damian18
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 11:00
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
No nie sądze, żeby 160 było max prędkością dla silnika 1.9 TDI-=ren=- pisze:kres mocy silnika... To jakbyś na nizszym biegu trzymał opór gaz w podłogę... masz obrotmomierz?? jakie masz przełożenie skrzyni biegów w stosunku do obrotów silnika... jaka skrzynia do tego motoru...
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 17:24 przez 18damian18, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz mar 01, 2009 09:18
- Lokalizacja: Harta ok Rzeszowa
- Kontakt:
Witam ojciec miał tak samo w sharanie jak mu depną to tracił moc, mechanik powiedział ze turbo. Po wyjęciu turbiny okazało się ze waz od turba był pęknięty i łapało lewe powietrze i komp łapał błąd i odcinał turbo. Po wymianie węża i regeneracji turba (niewiele z niej zostało tylko obudowa) i teraz zapiernicza nieźle.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Moja krysztalowa kula mowi mi, ze to turbina, przeplywomierz, wtryskiwacze, pompa i zawor n75
A nie... moze to...
Bez podpiecia pod komputer oprocz krysztalowej kuli polecam wrozenie z fusow na odleglosc i lanie wosku przez klucz wiolinowy
A nie... moze to...
?PinkFloyd pisze:notlauf
Bez podpiecia pod komputer oprocz krysztalowej kuli polecam wrozenie z fusow na odleglosc i lanie wosku przez klucz wiolinowy
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- 18damian18
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 11:00
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
dzis mi kolezka powiedzial ze turbiny sie nie czysci...wiem ze on ma pojecie o samochodach,ale tez i slyszalem,ze sie czysci hehe nie wiem teraz co myslec...mysle ze to notlauf.... a wiec jak go zniwelowac hmm....a do mechanika to sie udam napewno tylko ze u mnie na glebie nie ma takich super specjalistow ale podejrzewam ze cos takiego powinni rozkminic....
kamil
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 298 gości