ABF nierówno chodzi i dławi sie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Syrop
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

ABF nierówno chodzi i dławi sie

Post autor: Syrop » śr maja 06, 2009 12:12

Więc mam problem z ABFem. Odrazu po odpaleniu chodzi równo, po około minucie zaczyna chodzic nierówno i dławic sie po dodaniu gazu, kiedy sie nagrzeje wszystko wraca do normy. Co może być tego przyczyną? Dodam, że palec, kopułka, kable i świece zostały wymienione.



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr maja 06, 2009 17:10

to sprawdz cewke bo juz to przechodzilem w moim ABF i byla to cewka;/;/ u mnie to sie działo jak byla noc wilgotna to byl osad na cewce i skakała normalnie iskra:) ja to w ogole swojego odpalic nie moglem a jak odpalił to wlasnie jak dodalem gazu to sie dławił a jak sie cieplej pod maska zrobilo to osad wyparował i chodzil ok:) wez jakiegos mk3 i podmien od niego cewke i sprawdzisz:) ja podmienilem cewke chyba od 1.8 75PS:) Pozniej kupilem używke orginalna Beru za 100zl i jezdze juz 2 lata :) 90% stawiam na cewke:))))) Pozdrawiam


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Syrop
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Post autor: Syrop » śr maja 06, 2009 17:56

Też tak myslełem że to cewka albo czjnik halla. Jutro zobacze i napisze czy pomogło. Pozdro.



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr maja 06, 2009 18:05

ale jesli halla to ten wale korbowym:) ale watpie bo tez mi poszedl w cholere ale tam byly inne objawy zapalil normlanie i jak rozgrzal po 10 min to szarpal i gasl i nie szlo go odpalic:) najpierw cewke sprawdz:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Syrop
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Post autor: Syrop » czw gru 10, 2009 17:04

Cewke sprawdziłem i pupa... dalej to samo. Ma ktos jakies pomysły co to?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw gru 10, 2009 17:36

pod kompa go chyba ze masz duzo wolnego czasu



Awatar użytkownika
Syrop
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Post autor: Syrop » śr kwie 07, 2010 23:12

Był pod VAGiem i nic nie wykazalo.

Wymieniony czujnik cieczy chłodzacej i dalej to samo!!!!

Co to do ch... jest no? juz nie mam siły do tego!!!



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw kwie 08, 2010 07:05

wyjmij ecu, sprawdz połąecznie, węzyk i złóz ponownie, napisz do bugalona


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości