Miga kontrolka oleju, czy moge zalac Motodoktor?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szczipiorku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 13:04
Lokalizacja: Opole Lub

Miga kontrolka oleju, czy moge zalac Motodoktor?

Post autor: szczipiorku » wt maja 05, 2009 18:59

zapala mi sie kontrolka oleju . smigam 1.4 b,g . zalac go tym ? cisnienie oleju w silniku jest 0.8
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 19:32 przez szczipiorku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt maja 05, 2009 19:02

odradzam...zniszczysz go tym tylko bardziej...



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » wt maja 05, 2009 19:20

MOTODOKTOR jest rewelacyjny jak chcesz sprzedać auto...

Ja polecam wymianę oleju na gęstszy minerał...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » wt maja 05, 2009 19:26

motodoktor to tylko zageszczacz oleju i nic wiecej. on nie ma w sobie zadych skladnikow ktore sie wiaza z struktura silnika. ceramizer albo bilstein tazwieraja mikrogranulki ktore lacza sie z struktura silnika trwale go uszczelniajac na dluzszy dystans, ale wowczas po zastosowaniu juz nic nie pomoze tylko romont szlify itp. motodoktor to tylko zgeszczacz oleju (jesli jeden nic nie pomoze to juz lipa nie ma co wiecej lac)
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 19:28 przez jablonski89, łącznie zmieniany 2 razy.



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » wt maja 05, 2009 19:26

PAPAYOS, ma racje w 100% mój wujek w PNce mial słabe ciśnienie,najpierw 1 doktorek był spokuj :D zaczeło znowu migac no to 2 doktorek,po jakims chyba roku znowu to samo no to wiio po doktora,panewy dostaly tak po dupie bo zanim sie takim smarem w zimie zaciągnął to je trochę popiłowało,aż wkońcu panewka pękła na poł :D
Także odradzam,tak jak wyżej pisza koledzy dobre to jest tylko na sprzedaż auta,jak chcesz tani gęsty olej kupic,to jedź na Orlen i zapytaj o olej LUBRO 20w-50 :D może Ci coś pomoże.



szczipiorku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 13:04
Lokalizacja: Opole Lub

Post autor: szczipiorku » wt maja 05, 2009 19:45

luuz olej mineralny 15-w40 , i dlalej to samo . a wszystko zaczelo sie od holowania kombiaka ciezszego o wiele wiele . PO motodoktorze cisnienie moze sie zwiekszyc ??? ps. nie bierze oleju



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 05, 2009 20:16

szczipiorku pisze:luuz olej mineralny 15-w40 , i dlalej to samo . a wszystko zaczelo sie od holowania kombiaka ciezszego o wiele wiele . PO motodoktorze cisnienie moze sie zwiekszyc ??? ps. nie bierze oleju
szczipiorku, spokojnie,bez paniki i wybij sobie Motodoktor z głowy.
Podejrzewam,że kontrolka zaświeca się jak silnik osiągnie wyższą temperaturę.Pojeździj trochę nie nagrzewając go za bardzo.To,że wlałeś gęsty olej,to nie znaczy,że go momentalnie uzdrowi.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt maja 05, 2009 20:20

Mnie się zapalała kiedyś kontrolka,bo gwint się lekko poluzował przy łapie filtra oleju i ciśnienie spadało...

[ Dodano: 05 Maj 2009 20:25 ]
kolega też pisze,że może być czujnik od oleju uszkodzony lub pompa wysiada...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38341
tu kolega pisze o podobnym problemie w MKIII



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt maja 05, 2009 21:12

Napisałeś "ciśnienie w silniku 0,8" - rozumiem że oleju.
Pytanie - ta wartość była mierzona czy zgadywana...
Dodatkowym objawem spadku ciśnienia będzie słyszalne "klepanie" na zaworach(tak jak zaraz po uruchomieniu).
Zacznij od czujnika - miałem przypadek że czujnik był przytkany i potrafiła się włączać kontrolka w różnych momentach.
Co do preparatów - było tu już tyle dyskusji że..."fachowość"... :blush:
Zalecił bym olej o wyższej gęstości/lepkości... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

szczipiorku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 13:04
Lokalizacja: Opole Lub

Post autor: szczipiorku » wt maja 05, 2009 23:13

Michaś_1977 pisze:szczipiorku, spokojnie,bez paniki i wybij sobie Motodoktor z głowy.
Podejrzewam,że kontrolka zaświeca się jak silnik osiągnie wyższą temperaturę.Pojeździj trochę nie nagrzewając go za bardzo.To,że wlałeś gęsty olej,to nie znaczy,że go momentalnie uzdrowi.
- dokladnie tak jest . nioi cio ? chyba troche lipka takie male cisnienie ;/, cisnienie mierzylem przed zmiana oleju , pozniej po zmianie oleju i filtra nie mierzylem, a kontrolka sie wlacza co jakis czas ;/ silnik moze sie zatrzec ??
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 23:14 przez szczipiorku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » śr maja 06, 2009 06:48

Ciężko wyczuć...

Kiedyś w maluchu jeździłem przez prawie 2 lata z migającą na wolnych obrotach kontrolką oleju i nie zatarłem... Wał korbowy po wymontowaniu wyglądał jak po szlifie, więc ty też może pojeździsz długo... :elegant:


Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » śr maja 06, 2009 08:46

Zostało ci ściągnięcie miski oleju i sprawdzenie czy nie jest przytkany smok pompy oleju.



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » śr maja 06, 2009 10:05

Witam!

Ja jeździłem golfem pół roku i kontrolka oleju świeciła :)Nic się nie działo z silnikiem. Ostatnio zmierzyłem ciśnienie i było wzorowe a powodem świecenia kontrolki był nieoryginalny czujnik(jakiś włoski badziew :).Teraz jest założony ori i wszystko działa super :D.Dodam jeszcze że u mnie słychać jak klepią zawory ale ciśnienie mam mimo to dobre.

P.S. a co do oleju silnikowego to mechanik u którego mierzyłem ciśnienie oleju powiedział że dobrym olejem jest Castrol RS 10w/60.Co prawda kosztuje na alledrogo.pl ok 150 zł za 5 litrów ale można na nim zrobić ok 30 000 km przy normalnej jeździe!Więc w ogólnym rozrachunku nie wychodzi tak drogo ponieważ wymiana oleju powinna następować co 10 000 km i powinien być zmieniany filtr oleju a po zalaniu w/w olejem filtr zostaje nam na 30 000 km :)To wszystko powiedział mi mechanik a ja chciałem się tym podzielić :)

Pozdrawiam!


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości