Czy ktos robił panewki albo wymieniał pompe olejowa?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » sob maja 06, 2006 19:54

Ja bym się nie bawił Za 1500 można dostać używany silnik i to dobry



szczipiorku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 13:04
Lokalizacja: Opole Lub

Post autor: szczipiorku » wt maja 05, 2009 19:39

mam identyczna sytuacje :bigok: hehe tez mam 0.8 bara i smigam sobie codziennie po 100 km , i wlasnie nie wiem co dalej . Mechanicy rozkladaja rece ;/



Awatar użytkownika
mishelswiat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn lis 26, 2007 21:32
Lokalizacja: Łańcut/ rzeszów
Kontakt:

Post autor: mishelswiat » wt maja 05, 2009 19:54

przyłączę się do tematu.

U mnie sytuacja wygląda tak: silnik 1,8 RP jak silnik się nagrzeje i obroty zejdą do wartości 1000-2000 piszczy kontrolka oleju, przy wartościach rzędu 2500 obr/min nic nie piszczy!

czujniki wymieniłem i jola! dalej to samo...

olej to SHELL helix 15W50


MichaS

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » wt maja 05, 2009 20:11

Witam!
Miałem podobne problemy a tutaj ich opis :P

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1252960.html

Zacząłem już nawet szukać silnika bo byłem pewien że to panewki.Na szczęście wszystko się dobrze skończyło :)Póki co jeżdżę i jest wszytko super :D

Pozdrawiam!



szczipiorku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 13:04
Lokalizacja: Opole Lub

Post autor: szczipiorku » wt maja 05, 2009 23:26

super sie ulozylo. a jak mierzyles cisnienie oleju u mechanika to jakie bylo na wolnych obrotach na cieplym silniku ???



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » śr maja 06, 2009 09:39

szczipiorku,

Ciśnienie na dobrze rozgrzanym silniku na wolnych obrotach wynosiło trochę ponad 2 bary a na wysokich ponad 4 bary.Mechanik powiedział że wartości ciśnienia są nawet trochę większe niż powinny być i że silnik jest zdrowy :)

Pozdrawiam!


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

szczipiorku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 13:04
Lokalizacja: Opole Lub

Post autor: szczipiorku » czw maja 07, 2009 19:47

a mi silnik ladnie chyba pracuje , nie slysze zbytnio zeby sie cos tam tluklo. MMoze to pompa olejowa ? hmm dodam jeszcze ze mam slabe wolne obrrroty na gazie ...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 347 gości