[MkIV] faluja wolne obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MkIV] faluja wolne obroty
rok prod 2001 benzyna 1,6 z gazem sekwencyjnym. Po założeniu gazu wszystko było ok. przejechałem ok 12 000km. zaczeły dziwnie falowac obroty tak na gazie jak i na benzynie najgorsze to ze nie zawsze mogłem jeżdzic cały dzien i było ok ale nagle jak zaczeły falowac to nawet od 600 do 1200 i nawet gasł. gazownik stwierdził ze gaz ustawiony jest dobrze tylko ze obroty wolne mam za niskie bo 700 ale tak były od nowosci bo jestem pierwszym włascicielem. czysciłem przepustnice powietrza i robiłem jej adaptacje tak ze to juz jest ok. miałem strzelony czujnik temp. cieczy chłodzacej wymieniłem i juz dobrze wskazuje ale cuz auto dalej faluje i to jest duzy problem a ma dopiero przejechane 70 000km. prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony wt sty 10, 2006 22:07 przez waldekkkkk, łącznie zmieniany 1 raz.
- pewex.olek
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:09
- Lokalizacja: wielkopolska/aktualnie UK
- Kontakt:
to jest jednopunktowy wtrysk?
jeśli tak to sprawdz podstawe monowtrysku
jeśli tak to sprawdz podstawe monowtrysku
Ostatnio zmieniony wt sty 10, 2006 17:29 przez pewex.olek, łącznie zmieniany 1 raz.
olek
- pewex.olek
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:09
- Lokalizacja: wielkopolska/aktualnie UK
- Kontakt:
a gdzie znajduje sie ten przepływomierz i jak wygląda ??
[ Dodano: Wto Sty 10, 2006 16:47 ]
jesli chdzi o podpiecie do komutera to podejrzewam ze nic nie wyjdzie bo usterka musiała by sie dziac w chwili sprawdzania a ja niekiedy zrobie 200 km i jest wszystko ok a jest tak ze cały czas tak sie dzieje.
[ Dodano: Wto Sty 10, 2006 16:47 ]
jesli chdzi o podpiecie do komutera to podejrzewam ze nic nie wyjdzie bo usterka musiała by sie dziac w chwili sprawdzania a ja niekiedy zrobie 200 km i jest wszystko ok a jest tak ze cały czas tak sie dzieje.
Pisałeś że czyściłeś przepustnicę, z tego co wiem to właśnie przepustnica jest odpowiedzialna za tego typu objawy i że częśto trzeba ją czyścić. Średnio co około 30 000 km podobno. Ja miałem podobny problem z obrotami i wszystko ustało po wymianie walniętego czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Możesz mieć również problem z czujnikiem położenia przepustnicy, byc może też wymaga przeczyszczenia.
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
- Maćko1979
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
No więc.... Dzisiaj właśnie czyściłem przepustnice ponieważ miałem taki sam problem z falowaniem obrotów i wygląda to następująco (przynajmniej w moim aucie) - przepustnica już założona... adaptacja VAG'iem a po odpaleniu wolne obroty 1200 - 1300 rpm; sprawdzenie VAG'iem na odpalonym silniku a tu problem wywala błąd przpustnicy a właściwie silnika krokowego. Jeszcze jedno czyszczenie i adaptacja... jest OK ale w MK4 to niestety standard... trzeba się do tego przyzwyczaić. Życzę powodzenia w czyszczeniu. Acha i mała wskazówka jest domowy sposób po czyszczeniu przepustnicy na adaptację jej w systemie mianowicie zdjęcie klem z akumulatora i zetknięcie na krótką chwilę. To powoduje przywrócenie ustawień fabrycznych w kompie . Jednak kto ma możliwość to bardziej polecam diagnostykę VAG'iem...Pozdro
Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Jeśli auto jest pow 2000 ja mam np 2001 tam nie ma wogłule przepływomierza i filtr powietrza masz w pokrywie plastikowej na silniku i bezpośrednio idzie na przepustnice .pszczyna pisze:panowie gdze ten przepywomież i silnik krokowy?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 354 gości