Jak sprawuja sie silniki 2.3 GTI v5 150PS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pucek007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 22:34
Lokalizacja: SZY(Węgierska Górka)
Auto: Audi a6 c7

Jak sprawuja sie silniki 2.3 GTI v5 150PS

Post autor: pucek007 » wt maja 05, 2009 08:30

Kupilem niedawno taki model jak w temacie i chcialbym sie dowiedziec jak sie sprawuja te sielniki czy sa awaryjnie na co konkretnie trzeba zwrocic uwage? wiem ze rozrzad jest na lancuchu ale to i tak nie swiadczy o tym ze rolki nie moga nawalic... jak ktos ma jakies opinie co do tego to prosze o info dzieki.
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 13:17 przez pucek007, łącznie zmieniany 1 raz.



B_U_A
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 00:26
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: B_U_A » wt maja 05, 2009 09:49

Ogolnie to raczej GTI to nie 2.3 V5 bo GTI= 1.8t lub 2.0. Ztego co wiem to te motory nie sa najbardziej udane bo pala jak VR6 a frajdy daja jak 1.8T 180km. Duzo bylo pisane na tamat tych motorow na forum. Pozdrawiam


NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa

Awatar użytkownika
damianp
Bora Power
Bora Power
Posty: 120
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
Kontakt:

...

Post autor: damianp » wt maja 05, 2009 10:59

NIe jestem wielkim znawcą tematu Golfa IV ale w przypadku silnika 2.3 v5 tez wystepował w wersji GTI, przynajmniej ja takie wersje spotykałem.Jeśli chodzi o sam siliczek to nie sprawia on żadnych kłopotów, warto zwrócić tylko uwagę czy nie wydobywają sie z niego jakieś dziwne dzwięki np. z okolic łańcuszka rozrządu.Ogólnie konstrukcja naprawde dobra, jeśli chodzi o spalanie nie jest ono aż tak wysokie jak w Vr6 ale faktycznie jest spore. :grin:


Mój Borowik V5 zapraszam=>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2693322#2693322

Awatar użytkownika
pucek007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 22:34
Lokalizacja: SZY(Węgierska Górka)
Auto: Audi a6 c7

Post autor: pucek007 » wt maja 05, 2009 11:17

1998: Debiut IV generacji Golfa GTI
silniki: 1.8 T 110 kW/150 KM, 2.3 V5 110/150 KM i 1.9 TDI 81 kW/90 KM
później: 2.3 V5 125 kW/170 KM, 1.9 TDI 85 kW/115 KM i 96 kW/130 KM

[ Dodano: 05 Maj 2009 11:17 ]
B_U_A,
google.pl :bigok:



B_U_A
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 00:26
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: B_U_A » wt maja 05, 2009 12:03

Zwracam honor, sory za pomylke.


NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa

Awatar użytkownika
damianp
Bora Power
Bora Power
Posty: 120
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
Kontakt:

....

Post autor: damianp » wt maja 05, 2009 12:27

Poniżej przesyłam Ci kilka linków , w których był poruszany temat silnika 2.3 v5
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224976
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=218902
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211100

Nie wiem czy będzie Cie to rowniez ineteresowało ale poniżej link z tematem instalacji gazowej z tym silnikiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=126340
:okej:


Mój Borowik V5 zapraszam=>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2693322#2693322

Awatar użytkownika
pucek007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 22:34
Lokalizacja: SZY(Węgierska Górka)
Auto: Audi a6 c7

Post autor: pucek007 » wt maja 05, 2009 13:28

Dzieki masz punkta za pomoc duzo sie z tych linkow dowiedzialem pozdro.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 185 gości